פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
23/3/2003 13:51
דרורית אמיתי-דרור
מאת:
בילי, אני שמחה על התעניינותך. האגודה הישראלית למען הילד בגיל הרך- מצורף לינק עם הפרטים.
כותרת:
http://www.gilrach.co.il/category.asp?id=66
דרורית אמיתי-דרור
עם חלק מן התארים והתפקידים:
מומחית לגיל הרך
יועצת להורים, גננות ואנשי חינוך
יועצת במכון "דור" לאיתור, אבחון והתאמת מטפלות פרטיות
חברת הנהלת האגודה הישראלית למען הילד בגיל הרך.
http://www.ganyeladim.co.il/drorit.asp
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
21/3/2003 01:07
רוית יקרה - נראה לי קצת מיותר להכין רשימה..
-
שרי
21/3/2003 01:13
אז אני פותחת דיון כזה בשאלה: מה דעתכם על מטפלת שמגיעה אלי עם הילדה שלה?
-
דיאנה
21/3/2003 01:32
דיאנה - שאלה קשה שאלת..
-
שרי
21/3/2003 05:46
דיאנה,
-
שרון-ש
21/3/2003 05:47
ורק שתדעי, שגם בר אומרת "לא" לשאלה הנשאלת בבוקר.
-
שרון-ש
21/3/2003 08:32
תודה שרי ושרון, ובכל זאת
-
דיאנה
21/3/2003 08:43
אויש רווית ראיתי את הכותרת ואמרתי סופסוף
-
אמא 11
21/3/2003 09:21
שלום דיאנה! אני מצטרפת לדיעה שהובעה כאן שממליצה לך לא לעשות את הבחירה הזו
-
דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003 09:29
לרווית, אולי זה יפתיע אותך אבל
-
אמא של סיוון
21/3/2003 09:31
דיאנה,
-
שרון-ש
21/3/2003 10:02
תודה רבה דרורית, אולי תפתחו סניף בסיאטל? :-) ולשרון
-
דיאנה
21/3/2003 11:06
לדיאנה,
-
מיכל פ
21/3/2003 11:20
OT לדיאנה
-
אסנת ש.
21/3/2003 11:22
לא ידעתי שאת כותבת מסיאטל. פיתוי גדול... אבל קודם כל כדאי אולי לחשוב על סניף בחיפה או ירושלים, לא? בינתיים אנחנו עובדים מתל-אביב ורק עם אזור המרכז. בכל מקרה- תודה על ההצעה.... לקפה אני אבוא ברצון! (ל"ת)
-
דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003 11:33
רווית אני בעד. אולי נקרא לזה "קצת גדולים" ובקיצור ק"ג? (ל"ת)
-
יעל
21/3/2003 11:54
*****OT לאוסי*****
-
ליאתיתי
21/3/2003 11:58
דיאנה- גם אני נגד. (ולשרון-)
-
תמי
21/3/2003 12:02
ליאתיתי, כמובן! (ל"ת)
-
אסנת ש.
21/3/2003 12:27
מצטרפת לדיונים על גדולים יותר (ל"ת)
-
אלמו
21/3/2003 12:30
דרורית את מוזמנת אלי לקפה במולדת. בסדר? אשמח . כמה סוכר? (ל"ת)
-
אלמו
21/3/2003 12:34
אוית, מיה כמעט בת שנה ושמונה. דיאנה-
-
תמי
21/3/2003 12:40
אוית=רוית (ל"ת)
-
תמי
21/3/2003 15:16
לדיאנה ולאמא 11
-
תיתי
21/3/2003 18:37
אני דווקא לא הייתי פוסלת אוטומטית
-
mirit
21/3/2003 20:33
תודה רבה על התגובות הנוספות,
-
דיאנה
21/3/2003 20:48
אני נסחפת כבר לגלישה לפרטים: גם בארץ סטארבקס הוא לא משהו - וארקפה מצויין באמת! ובכל מקרה- תוכלי להכין חזק ובלי ממתיק בכלל... וברצינות- עוד כמה דברים:
-
דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003 20:55
דיאנה חמודה,
-
מיכל פ
22/3/2003 00:03
דרורית, אכתוב לך בשמחה
-
דיאנה
22/3/2003 01:45
דרורית, הי, אולי אפשר לפני שפותחים סניפים נוספים לשפר את השירות כאן, גם אני וגם חברותי חיכינו למעלה משבוע לתשובה של המכון, לאחר שהשארנו הודעה, תודה (ל"ת)
-
דליה
22/3/2003 10:05
שלום דליה, אנחנו תמיד מנסים לשפר וננסה תמיד עוד ועוד. מצטערת שחיכיתם זמן רב, כפי שאת מתארת. אינני יודעת במה מדובר- ותודה על הערתך. (ל"ת)
-
דרורית אמיתי-דרור
22/3/2003 18:46
חשבתי שזו תהיה יוזמה מבורכת...
-
רוית
23/3/2003 10:50
אולי זה המקום לשאול אם מישהו ראה אמש ב-BBC Prime את הפרק בסדרה Child of our time
-
ענת ב
23/3/2003 11:41
דרורית - האם תוכלי לספר מעט על האגודה הישראלית למען הילד בגיל הרך ? השם מסקרן מאד (ל"ת)
-
בילי
25/3/2003 10:13
הי ענת, אם עוד תגיעי לפה...
-
אסנת ש.
25/3/2003 15:07
אסנת, מזתומרת "אם", "כש" (אגיע)
-
ענת ב
25/3/2003 17:22
ידעתי שעוד תגיעי, גם אני מהמדפדפות אחורה... (ל"ת)
-
אסנת ש.
26/3/2003 15:24
הי ענת, השעון צילצל 23:00 ואני ישנתי שנת ישרים...
-
אסנת ש.
27/3/2003 10:09
שנת ישרים ב-23:00? איך את עושה את זה? הלוואי עלי... (ל"ת)
-
ענת ב
27/3/2003 10:45
איך אני עושה את זה? (-:
-
אסנת ש.
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש