פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/3/2003 17:22 אסנת ש. מאת:
ידעתי שעוד תגיעי, גם אני מהמדפדפות אחורה... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/3/2003  01:07 רוית יקרה - נראה לי קצת מיותר להכין רשימה.. - שרי
21/3/2003  01:13 אז אני פותחת דיון כזה בשאלה: מה דעתכם על מטפלת שמגיעה אלי עם הילדה שלה? - דיאנה
21/3/2003  01:32 דיאנה - שאלה קשה שאלת.. - שרי
21/3/2003  05:46 דיאנה, - שרון-ש
21/3/2003  05:47 ורק שתדעי, שגם בר אומרת "לא" לשאלה הנשאלת בבוקר. - שרון-ש
21/3/2003  08:32 תודה שרי ושרון, ובכל זאת - דיאנה
21/3/2003  08:43 אויש רווית ראיתי את הכותרת ואמרתי סופסוף - אמא 11
21/3/2003  09:21 שלום דיאנה! אני מצטרפת לדיעה שהובעה כאן שממליצה לך לא לעשות את הבחירה הזו - דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003  09:29 לרווית, אולי זה יפתיע אותך אבל - אמא של סיוון
21/3/2003  09:31 דיאנה, - שרון-ש
21/3/2003  10:02 תודה רבה דרורית, אולי תפתחו סניף בסיאטל? :-) ולשרון - דיאנה
21/3/2003  11:06 לדיאנה, - מיכל פ
21/3/2003  11:20 OT לדיאנה - אסנת ש.
21/3/2003  11:22 לא ידעתי שאת כותבת מסיאטל. פיתוי גדול... אבל קודם כל כדאי אולי לחשוב על סניף בחיפה או ירושלים, לא? בינתיים אנחנו עובדים מתל-אביב ורק עם אזור המרכז. בכל מקרה- תודה על ההצעה.... לקפה אני אבוא ברצון! (ל"ת) - דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003  11:33 רווית אני בעד. אולי נקרא לזה "קצת גדולים" ובקיצור ק"ג? (ל"ת) - יעל
21/3/2003  11:54 *****OT לאוסי***** - ליאתיתי
21/3/2003  11:58 דיאנה- גם אני נגד. (ולשרון-) - תמי
21/3/2003  12:02 ליאתיתי, כמובן! (ל"ת) - אסנת ש.
21/3/2003  12:27 מצטרפת לדיונים על גדולים יותר (ל"ת) - אלמו
21/3/2003  12:30 דרורית את מוזמנת אלי לקפה במולדת. בסדר? אשמח . כמה סוכר? (ל"ת) - אלמו
21/3/2003  12:34 אוית, מיה כמעט בת שנה ושמונה. דיאנה- - תמי
21/3/2003  12:40 אוית=רוית (ל"ת) - תמי
21/3/2003  15:16 לדיאנה ולאמא 11 - תיתי
21/3/2003  18:37 אני דווקא לא הייתי פוסלת אוטומטית - mirit
21/3/2003  20:33 תודה רבה על התגובות הנוספות, - דיאנה
21/3/2003  20:48 אני נסחפת כבר לגלישה לפרטים: גם בארץ סטארבקס הוא לא משהו - וארקפה מצויין באמת! ובכל מקרה- תוכלי להכין חזק ובלי ממתיק בכלל... וברצינות- עוד כמה דברים: - דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003  20:55 דיאנה חמודה, - מיכל פ
22/3/2003  00:03 דרורית, אכתוב לך בשמחה - דיאנה
22/3/2003  01:45 דרורית, הי, אולי אפשר לפני שפותחים סניפים נוספים לשפר את השירות כאן, גם אני וגם חברותי חיכינו למעלה משבוע לתשובה של המכון, לאחר שהשארנו הודעה, תודה (ל"ת) - דליה
22/3/2003  10:05 שלום דליה, אנחנו תמיד מנסים לשפר וננסה תמיד עוד ועוד. מצטערת שחיכיתם זמן רב, כפי שאת מתארת. אינני יודעת במה מדובר- ותודה על הערתך. (ל"ת) - דרורית אמיתי-דרור
22/3/2003  18:46 חשבתי שזו תהיה יוזמה מבורכת... - רוית
23/3/2003  10:50 אולי זה המקום לשאול אם מישהו ראה אמש ב-BBC Prime את הפרק בסדרה Child of our time - ענת ב
23/3/2003  11:41 דרורית - האם תוכלי לספר מעט על האגודה הישראלית למען הילד בגיל הרך ? השם מסקרן מאד (ל"ת) - בילי
23/3/2003  13:51 בילי, אני שמחה על התעניינותך. האגודה הישראלית למען הילד בגיל הרך- מצורף לינק עם הפרטים. - דרורית אמיתי-דרור
25/3/2003  10:13 הי ענת, אם עוד תגיעי לפה... - אסנת ש.
25/3/2003  15:07 אסנת, מזתומרת "אם", "כש" (אגיע) - ענת ב
26/3/2003  15:24 הי ענת, השעון צילצל 23:00 ואני ישנתי שנת ישרים... - אסנת ש.
27/3/2003  10:09 שנת ישרים ב-23:00? איך את עושה את זה? הלוואי עלי... (ל"ת) - ענת ב
27/3/2003  10:45 איך אני עושה את זה? (-: - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש