אכן הרעיון של אבחון נשמע לי נכון. אם האבחון אצל ענת לא יסתדר או שתהיה מחשבה שכדאי אבחון מקיף יותר ולא רק של ריפוי בעיסוק, אפשר לנסות במכונים להתפתחות הילד של קופ"ח (של מכבי נחשבים לטובים). הבעיה היא רק שיש תורים די ארוכים לפעמים. לא יודעת איפה את גרה, יש מכון כזה בבני-ברק, אבל לא צריכה להיות בעיה לברר איפה עוד. יתכן שדווקא שווה לקבל הערכה מקיפה של אנשי מקצוע מכמה תחומים כדי לקבל תמונה שלמה של הילד. לפעמים יש בעיה ראשונית שאם היא לא מטופלת נלוות לה בעיות משניות (כמו, קשיים רגשיים) שעושות יותר צרות מהבעיה המקורית. בכל מקרה, גם אם יש קשיים ספציפיים יש הרבה מה לעשות בדרך כלל, הן בתחום הקושי והן על ידי שינוי הגישה כלפי הילד. הדרכת הורים יכולה לעזור, וגם להיות מקום של פורקן להורים שמתמודדים עם קשיים לא קלים. בהצלחה בכל מקרה. ולגבי ה"טרולים" (אותם אנשים שנהנים לתת כאן פורקן ליצריהם הסדיסטיים) נראה שבאמת כדאי פשוט להתעלם מהם.
|
תוכן התגובה:
|