פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/3/2003 18:19 mirit מאת:
לטלי כותרת:
אכן הרעיון של אבחון נשמע לי נכון. אם האבחון אצל ענת לא יסתדר או שתהיה מחשבה שכדאי אבחון מקיף יותר ולא רק של ריפוי בעיסוק, אפשר לנסות במכונים להתפתחות הילד של קופ"ח (של מכבי נחשבים לטובים). הבעיה היא רק שיש תורים די ארוכים לפעמים. לא יודעת איפה את גרה, יש מכון כזה בבני-ברק, אבל לא צריכה להיות בעיה לברר איפה עוד. יתכן שדווקא שווה לקבל הערכה מקיפה של אנשי מקצוע מכמה תחומים כדי לקבל תמונה שלמה של הילד. לפעמים יש בעיה ראשונית שאם היא לא מטופלת נלוות לה בעיות משניות (כמו, קשיים רגשיים) שעושות יותר צרות מהבעיה המקורית. בכל מקרה, גם אם יש קשיים ספציפיים יש הרבה מה לעשות בדרך כלל, הן בתחום הקושי והן על ידי שינוי הגישה כלפי הילד. הדרכת הורים יכולה לעזור, וגם להיות מקום של פורקן להורים שמתמודדים עם קשיים לא קלים. בהצלחה בכל מקרה.
ולגבי ה"טרולים" (אותם אנשים שנהנים לתת כאן פורקן ליצריהם הסדיסטיים) נראה שבאמת כדאי פשוט להתעלם מהם.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/3/2003  10:45 תנסי רגע לשים את עצמך במקומו - כרמית_מ
21/3/2003  10:50 בוודאי שיש קשר - מיכל פ
21/3/2003  11:03 שלום אביטל! - דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003  11:17 קודם כל תודה רבה לכל העונות. - טלי א.
21/3/2003  11:23 עוד דבר קטן, - טלי א.
21/3/2003  11:30 כל הכבוד לדרורית על ההשקעה והרצינות בתשובות שלה - יעל
21/3/2003  12:25 מצטערת להגיד כך אבל אם את עצבנית איתו כמו שאת כותבת ברור שהוא מתנהג ככה. לדעתי את צריכה עזרה לפניו (ל"ת) - אלמונית
21/3/2003  12:28 הי טלי , - ענת סימון
21/3/2003  14:52 טלי - תיתי
21/3/2003  15:10 טלי -קחי מהר את ההצעה של ענת סימון . - נירית שפירא
21/3/2003  16:02 היי ענת. הייתי רוצה לשמוע עוד על השיטה ולקבל את הטל' שלך. אשמח אם תצרי קשר במייל. (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
21/3/2003  16:26 קודם כל באמת לדרורית-כל הכבוד!! שניתלאלמונית-נסחפת,גם אם יש משהו בדברייך... - גילי אבישי
21/3/2003  16:40 מכירה את ההרגשה - עדי
21/3/2003  17:03 גילי אבישי-מי שמך לדיינית? - t
21/3/2003  17:54 גילי וכולן, שימו לב - ליאתיתי
21/3/2003  18:02 מה שעצוב זה שהפורום כאן מלא בטרוליות למיניהן. עם כל מיני שמות מוזרים. איפה ההנהלה בכל הסיפור? (ל"ת) - אלמונית לצורך העניין
21/3/2003  18:41 לענת סימון- אפשר כמה משפטים על אבחון בשיטת ורדי? (ל"ת) - אמאמה
21/3/2003  19:20 יש מכון להתפתחות הילד של מכבי גם בהוד השרון. לנו לא היו תלונות כלפיהם. (ל"ת) - מיכל פ
21/3/2003  20:33 אביטל, מצטרפת לנירית בהמלצתי לקבל את ההצעה של ענת סימון בשתי ידיים פתוחות - איריס גוב
21/3/2003  21:02 ווהו....בנות....כמה תגובות...:) - טלי א.
21/3/2003  21:09 PDD = PERVASIVE DEVELOPMENTAL DISORDER או בלשון העם על הסקלה הקלה יותר של האוטיזם (ל"ת) - איריס גוב
21/3/2003  21:30 איריס- תודה. :) (ל"ת) - טלי א.
21/3/2003  23:44 אבל אני לא טרול - t
22/3/2003  06:01 ואני חשבתי ש PDD זה שם כולל לכל הפרעות התקשורת וכולל בתוכו גם את האוטיזם... חידשת לי איריס. (ל"ת) - איימי
22/3/2003  08:02 איימי, ככה בסוד, שלא ישמעו אותי כל המומחים למיניהם - איריס גוב
23/3/2003  07:00 על דעתי את ממש לא חולקת, איריס יקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
23/3/2003  07:56 איריס, אני לא חושבת שאת צריכה ללחוש את זה, גם אנשי מקצוע מסכימים עם מה שאת אומרת! (ל"ת) - איימי
23/3/2003  12:08 הצעה קטנה לבינתיים - ענת ב
23/3/2003  13:14 ענת ב.- תודה על הרעיון. באמת ניקח איתנו אדם נוסף. (ל"ת) - טלי א.
23/3/2003  16:07 אורית תודה. ואיימי, לא ממש לחשתי סתם בדיחה אישית - איריס גוב
23/3/2003  17:47 לכל המתעניינים בשיטת ורדי - הסבר והצעת שידוכין - ענת סימון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש