פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
23/3/2003 13:14
טלי א.
מאת:
ענת ב.- תודה על הרעיון. באמת ניקח איתנו אדם נוסף. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
21/3/2003 10:45
תנסי רגע לשים את עצמך במקומו
-
כרמית_מ
21/3/2003 10:50
בוודאי שיש קשר
-
מיכל פ
21/3/2003 11:03
שלום אביטל!
-
דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003 11:17
קודם כל תודה רבה לכל העונות.
-
טלי א.
21/3/2003 11:23
עוד דבר קטן,
-
טלי א.
21/3/2003 11:30
כל הכבוד לדרורית על ההשקעה והרצינות בתשובות שלה
-
יעל
21/3/2003 12:25
מצטערת להגיד כך אבל אם את עצבנית איתו כמו שאת כותבת ברור שהוא מתנהג ככה. לדעתי את צריכה עזרה לפניו (ל"ת)
-
אלמונית
21/3/2003 12:28
הי טלי ,
-
ענת סימון
21/3/2003 14:52
טלי
-
תיתי
21/3/2003 15:10
טלי -קחי מהר את ההצעה של ענת סימון .
-
נירית שפירא
21/3/2003 16:02
היי ענת. הייתי רוצה לשמוע עוד על השיטה ולקבל את הטל' שלך. אשמח אם תצרי קשר במייל. (ל"ת)
-
מאיה של אופק ומעוף
21/3/2003 16:26
קודם כל באמת לדרורית-כל הכבוד!! שניתלאלמונית-נסחפת,גם אם יש משהו בדברייך...
-
גילי אבישי
21/3/2003 16:40
מכירה את ההרגשה
-
עדי
21/3/2003 17:03
גילי אבישי-מי שמך לדיינית?
-
t
21/3/2003 17:54
גילי וכולן, שימו לב
-
ליאתיתי
21/3/2003 18:02
מה שעצוב זה שהפורום כאן מלא בטרוליות למיניהן. עם כל מיני שמות מוזרים. איפה ההנהלה בכל הסיפור? (ל"ת)
-
אלמונית לצורך העניין
21/3/2003 18:19
לטלי
-
mirit
21/3/2003 18:41
לענת סימון- אפשר כמה משפטים על אבחון בשיטת ורדי? (ל"ת)
-
אמאמה
21/3/2003 19:20
יש מכון להתפתחות הילד של מכבי גם בהוד השרון. לנו לא היו תלונות כלפיהם. (ל"ת)
-
מיכל פ
21/3/2003 20:33
אביטל, מצטרפת לנירית בהמלצתי לקבל את ההצעה של ענת סימון בשתי ידיים פתוחות
-
איריס גוב
21/3/2003 21:02
ווהו....בנות....כמה תגובות...:)
-
טלי א.
21/3/2003 21:09
PDD = PERVASIVE DEVELOPMENTAL DISORDER או בלשון העם על הסקלה הקלה יותר של האוטיזם (ל"ת)
-
איריס גוב
21/3/2003 21:30
איריס- תודה. :) (ל"ת)
-
טלי א.
21/3/2003 23:44
אבל אני לא טרול
-
t
22/3/2003 06:01
ואני חשבתי ש PDD זה שם כולל לכל הפרעות התקשורת וכולל בתוכו גם את האוטיזם... חידשת לי איריס. (ל"ת)
-
איימי
22/3/2003 08:02
איימי, ככה בסוד, שלא ישמעו אותי כל המומחים למיניהם
-
איריס גוב
23/3/2003 07:00
על דעתי את ממש לא חולקת, איריס יקרה
-
אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
23/3/2003 07:56
איריס, אני לא חושבת שאת צריכה ללחוש את זה, גם אנשי מקצוע מסכימים עם מה שאת אומרת! (ל"ת)
-
איימי
23/3/2003 12:08
הצעה קטנה לבינתיים
-
ענת ב
23/3/2003 16:07
אורית תודה. ואיימי, לא ממש לחשתי סתם בדיחה אישית
-
איריס גוב
23/3/2003 17:47
לכל המתעניינים בשיטת ורדי - הסבר והצעת שידוכין
-
ענת סימון
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש