פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/3/2003 16:07 איריס גוב מאת:
אורית תודה. ואיימי, לא ממש לחשתי סתם בדיחה אישית כותרת:
פשוט נתקלתי כבר באנשי מיקצוע, שלא אהבו את הגדרת פח הזבל שלי, וגם שחלקו על דעתי כי ניתן לצאת מזה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/3/2003  10:45 תנסי רגע לשים את עצמך במקומו - כרמית_מ
21/3/2003  10:50 בוודאי שיש קשר - מיכל פ
21/3/2003  11:03 שלום אביטל! - דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003  11:17 קודם כל תודה רבה לכל העונות. - טלי א.
21/3/2003  11:23 עוד דבר קטן, - טלי א.
21/3/2003  11:30 כל הכבוד לדרורית על ההשקעה והרצינות בתשובות שלה - יעל
21/3/2003  12:25 מצטערת להגיד כך אבל אם את עצבנית איתו כמו שאת כותבת ברור שהוא מתנהג ככה. לדעתי את צריכה עזרה לפניו (ל"ת) - אלמונית
21/3/2003  12:28 הי טלי , - ענת סימון
21/3/2003  14:52 טלי - תיתי
21/3/2003  15:10 טלי -קחי מהר את ההצעה של ענת סימון . - נירית שפירא
21/3/2003  16:02 היי ענת. הייתי רוצה לשמוע עוד על השיטה ולקבל את הטל' שלך. אשמח אם תצרי קשר במייל. (ל"ת) - מאיה של אופק ומעוף
21/3/2003  16:26 קודם כל באמת לדרורית-כל הכבוד!! שניתלאלמונית-נסחפת,גם אם יש משהו בדברייך... - גילי אבישי
21/3/2003  16:40 מכירה את ההרגשה - עדי
21/3/2003  17:03 גילי אבישי-מי שמך לדיינית? - t
21/3/2003  17:54 גילי וכולן, שימו לב - ליאתיתי
21/3/2003  18:02 מה שעצוב זה שהפורום כאן מלא בטרוליות למיניהן. עם כל מיני שמות מוזרים. איפה ההנהלה בכל הסיפור? (ל"ת) - אלמונית לצורך העניין
21/3/2003  18:19 לטלי - mirit
21/3/2003  18:41 לענת סימון- אפשר כמה משפטים על אבחון בשיטת ורדי? (ל"ת) - אמאמה
21/3/2003  19:20 יש מכון להתפתחות הילד של מכבי גם בהוד השרון. לנו לא היו תלונות כלפיהם. (ל"ת) - מיכל פ
21/3/2003  20:33 אביטל, מצטרפת לנירית בהמלצתי לקבל את ההצעה של ענת סימון בשתי ידיים פתוחות - איריס גוב
21/3/2003  21:02 ווהו....בנות....כמה תגובות...:) - טלי א.
21/3/2003  21:09 PDD = PERVASIVE DEVELOPMENTAL DISORDER או בלשון העם על הסקלה הקלה יותר של האוטיזם (ל"ת) - איריס גוב
21/3/2003  21:30 איריס- תודה. :) (ל"ת) - טלי א.
21/3/2003  23:44 אבל אני לא טרול - t
22/3/2003  06:01 ואני חשבתי ש PDD זה שם כולל לכל הפרעות התקשורת וכולל בתוכו גם את האוטיזם... חידשת לי איריס. (ל"ת) - איימי
22/3/2003  08:02 איימי, ככה בסוד, שלא ישמעו אותי כל המומחים למיניהם - איריס גוב
23/3/2003  07:00 על דעתי את ממש לא חולקת, איריס יקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
23/3/2003  07:56 איריס, אני לא חושבת שאת צריכה ללחוש את זה, גם אנשי מקצוע מסכימים עם מה שאת אומרת! (ל"ת) - איימי
23/3/2003  12:08 הצעה קטנה לבינתיים - ענת ב
23/3/2003  13:14 ענת ב.- תודה על הרעיון. באמת ניקח איתנו אדם נוסף. (ל"ת) - טלי א.
23/3/2003  17:47 לכל המתעניינים בשיטת ורדי - הסבר והצעת שידוכין - ענת סימון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש