פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
21/3/2003 11:28
יעל
מאת:
אני חושבת כמו דרורית. אנחנו לקחנו מטפלת ושילמנו לה את כל המשכורת שלי כדי שנקבל את הכי טובה.
כותרת:
אני חושבת שהיה כדאי.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
21/3/2003 11:16
אינני רוצה לנקוב בסכומים- אבל...
-
דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003 11:18
מצטרפת לגבי מטפלת
-
שרונה
21/3/2003 12:02
תלוי באזור מגורים , בסביבות 3000 ש" (ל"ת)
-
שירה
21/3/2003 12:36
ברח לי....סליחה לאמא חייבת להודיע שנתתי לליב לטעום קצת בטטה
-
מעיין של ליב
21/3/2003 15:42
בעקבות ההודעה של דרורית: האם יחס גורר יחס?
-
שירי
21/3/2003 20:33
שלום שירי! מובן שתשלום טוב איננו מבטיח מטפלת טובה! מטפלת טובה מבטיחה מטפלת טובה ותשלום טוב מגביר את שביעות הרצון שלה- ושביעות רצון מגבירה השקעה ומוטיבציה!
-
דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003 20:52
היפ היפ הורי לליב ה'ענקית' שהצטרפה בשעה טובה למכרסמי הירקות.
-
איריס גוב
22/3/2003 01:35
דרורית, תודה ונו, נראה שהן אכן נחטפו, אחרת -
-
שירי
22/3/2003 08:01
תודה לאיריס אין כמוך מחממת לבבות!! (ל"ת)
-
מעיין של ליב
22/3/2003 09:56
שירי, תמיד כדאי קודם לדבר ולהעעמיד ציפיות הדדיות בצורה מאד ברורה, אבל..
-
דרורית אמיתי-דרור
22/3/2003 22:51
אנחנו מהוד השרון. לפי החישוב שלי זה יוצא 20 ש"ח לשעה אצלה בבית. (ל"ת)
-
אמא
22/3/2003 22:53
ובהמשך למה ששאלתי קודם, אם אנחנו נוסעים לחו"ל לשבועיים, אנחנו צריכים לשלם חודש מלא (היא תעבוד אצלנו פחות מחצי שנה) (ל"ת)
-
אמא
22/3/2003 23:15
התכוונתי - האם אני צריכה לשלם מלא עבור מאי? (ל"ת)
-
אמא
23/3/2003 00:31
דרורית, תודה וכמובן -
-
שירי
23/3/2003 00:34
לאמא,אם אתם סוגרים על גלובלי - אז זה כולל גם תשלום בחופשות אלא אם תסכמו אחרת , בהצלחה (ל"ת)
-
שירי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש