פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/3/2003 22:53 אמא מאת:
ובהמשך למה ששאלתי קודם, אם אנחנו נוסעים לחו"ל לשבועיים, אנחנו צריכים לשלם חודש מלא (היא תעבוד אצלנו פחות מחצי שנה) (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/3/2003  11:16 אינני רוצה לנקוב בסכומים- אבל... - דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003  11:18 מצטרפת לגבי מטפלת - שרונה
21/3/2003  11:28 אני חושבת כמו דרורית. אנחנו לקחנו מטפלת ושילמנו לה את כל המשכורת שלי כדי שנקבל את הכי טובה. - יעל
21/3/2003  12:02 תלוי באזור מגורים , בסביבות 3000 ש" (ל"ת) - שירה
21/3/2003  12:36 ברח לי....סליחה לאמא חייבת להודיע שנתתי לליב לטעום קצת בטטה - מעיין של ליב
21/3/2003  15:42 בעקבות ההודעה של דרורית: האם יחס גורר יחס? - שירי
21/3/2003  20:33 שלום שירי! מובן שתשלום טוב איננו מבטיח מטפלת טובה! מטפלת טובה מבטיחה מטפלת טובה ותשלום טוב מגביר את שביעות הרצון שלה- ושביעות רצון מגבירה השקעה ומוטיבציה! - דרורית אמיתי-דרור
21/3/2003  20:52 היפ היפ הורי לליב ה'ענקית' שהצטרפה בשעה טובה למכרסמי הירקות. - איריס גוב
22/3/2003  01:35 דרורית, תודה ונו, נראה שהן אכן נחטפו, אחרת - - שירי
22/3/2003  08:01 תודה לאיריס אין כמוך מחממת לבבות!! (ל"ת) - מעיין של ליב
22/3/2003  09:56 שירי, תמיד כדאי קודם לדבר ולהעעמיד ציפיות הדדיות בצורה מאד ברורה, אבל.. - דרורית אמיתי-דרור
22/3/2003  22:51 אנחנו מהוד השרון. לפי החישוב שלי זה יוצא 20 ש"ח לשעה אצלה בבית. (ל"ת) - אמא
22/3/2003  23:15 התכוונתי - האם אני צריכה לשלם מלא עבור מאי? (ל"ת) - אמא
23/3/2003  00:31 דרורית, תודה וכמובן - - שירי
23/3/2003  00:34 לאמא,אם אתם סוגרים על גלובלי - אז זה כולל גם תשלום בחופשות אלא אם תסכמו אחרת , בהצלחה (ל"ת) - שירי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש