פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/3/2003 22:43 גם אמא מאת:
לנשום עמוק כותרת:
אמא יקרה
עד לא מזמן גם אני הייתי לאמא של תינוקת בלול או בעגלה וכו'
והנה התינוקת כבר בת שנתים וחצי ומה שכתבת יכולתי נורא להזדהות לפני שנה שנתים אבל עכשיו קצת חייכתי לעצמי כי--- גם התינוקת שלי הנורא מחונכת ועם אמא בכללללל לא אדישה
מלכלכת ושוברת ומשאירה יותר אוכל על הרצפה מאשר אוכלת
וממש בטעות נשברים דברים
והם כולם בסה"כ ילדים
אז אפשר להגיד לאמא בעדינות
ואפשר גם ללמוד לאט לאט אבל עדיף מהר להיות יותר אדישים...
תנשמי עמוק
מתרגלים.............. או שלא ואז באמת נורא סובלים

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/3/2003  22:50 מעניין, גם לי היה היום כזה ביקור... - אמא3
22/3/2003  22:51 גם אמא-הכוונה שלי היתה לגבי ילדים שעברו את גיל 4 וכבר מבינים,ברור שלא הייתי מצפה זאת מילדים בגיל שנתיים שלש (ל"ת) - לא מזדהה...
22/3/2003  23:25 אני ממש מזדהה איתך... - יוספה
23/3/2003  01:35 מעצבן נורא! - ורדי
23/3/2003  07:31 מאוד מעצבן! - מרינה של נועה
23/3/2003  08:51 מה שאני עושה - גילי אבישי
23/3/2003  09:02 אולי תנתבי את זה ככה שאתם תבואו יותר אליהם, או שתפגשו בפרקים, גני חיות, וכו' ? (ל"ת) - שחר ב
23/3/2003  09:09 אני חושבת שזו זכותך המלאה - מיכל פ
23/3/2003  09:36 אולי העובדה שתעירי לילדים "יעורר" קצת את ההורים - לירון
23/3/2003  09:48 לא מזדהה יקרה - אנה
23/3/2003  09:53 תעירי לילדים ש"אצלינו" ככה לא עושים. - תיתי
23/3/2003  09:55 לא מזדהה.. - אנה
23/3/2003  10:17 הסיוט הדו-צדדי (כן- גם משהו על המארחת) - תמי
23/3/2003  11:33 תגובה לתמי - תיתי
23/3/2003  12:21 תיתי, OK, - תמי
23/3/2003  12:49 גבולות זה לא מילה גסה - ענת ב
23/3/2003  12:53 עוד משהו ששכחתי - ענת ב
23/3/2003  13:09 גם אצלנו כשבאים חברים עם ילדים יש גבולות - טלי א.
23/3/2003  13:52 ועוד משהו על שבירת דברים בבית - תיתי
23/3/2003  23:52 מסכימה עם תמי - לא יכולתי לנסח טוב יותר את הקושי בלהתארח (ל"ת) - שבית
23/3/2003  23:54 תודה על כל התגובות והרעיונות ולגבי העציצים-לא צריך להגזים - לא מזדהה
24/3/2003  01:05 פשוט אמרי לT!!! וגם משהו לתמי.. - שרי
24/3/2003  09:03 שרי ובכלל - תמי
24/3/2003  11:09 תמי יקירתי - אין ספק שיש צדק בדבריך - שרי
24/3/2003  14:48 שרי, ודאי, לא אמרתי אחרת - תמי
24/3/2003  15:20 לי כבר באמת כמעט ולא נשאר שום דבר בבית שאפשר להרוס - איריס גוב
24/3/2003  21:17 תמי כנראה שאת צודקת ורק ענין הגיל קצת הטעה אותך ושלח אותך לכיוונים אחרים... (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש