|
22/3/2003 22:43
|
גם אמא
|
מאת:
|
|
לנשום עמוק
|
כותרת:
|
אמא יקרה עד לא מזמן גם אני הייתי לאמא של תינוקת בלול או בעגלה וכו' והנה התינוקת כבר בת שנתים וחצי ומה שכתבת יכולתי נורא להזדהות לפני שנה שנתים אבל עכשיו קצת חייכתי לעצמי כי--- גם התינוקת שלי הנורא מחונכת ועם אמא בכללללל לא אדישה מלכלכת ושוברת ומשאירה יותר אוכל על הרצפה מאשר אוכלת וממש בטעות נשברים דברים והם כולם בסה"כ ילדים אז אפשר להגיד לאמא בעדינות ואפשר גם ללמוד לאט לאט אבל עדיף מהר להיות יותר אדישים... תנשמי עמוק מתרגלים.............. או שלא ואז באמת נורא סובלים
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|