|
22/3/2003 22:50
|
אמא3
|
מאת:
|
|
מעניין, גם לי היה היום כזה ביקור...
|
כותרת:
|
לא עד כדי כך נוראי אבל גם אצלנו היה זוג חברים עם שני ילדים (שנתיים וחמש) שאחרי שהם הלכו הרגשתי כאילו נלחמתי אישית בסדאם...
בחלק מהמקרים, כשראיתי שאיזה כוס בדרך להתעופף או, לחלופין, כשהילד בן השנתיים עלה על השולחן בסלון והתחיל לקפוץ אמרתי אני את ה'אסור' המתבקש בקול קצת אסרטיבי על מנת שהילד יבין שזה אסור!!!
אחרי מספר נזיפות כאלו הילד הפסיק.
בכל מקרה - אני לא הייתי מעירה להורים כי אני לא רוצה לקלקל את היחסים עמם אבל אולי צריך להכין את הבית לפני בואם בפעם הבאה, למשל לסלק דברים שבירים או לגלגל את השטיח... וכו'.
בכל מקרה כדאי שתתחילי 'להעלות' הכל בבית איזה מדף או שניים לפני שהבונבון/ה שלך יתחילו לזחול. אצלי האפרוח בן 8 שבועות ואני כבר מתחילה לחשוב לאיפה להעביר את כל הדברים ה"בעייתיים".
להתראות - שרון
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|