והדברים עליהם אני מקפידה עם הילדים הפרטיים שלי, אני מקפידה גם עם אורחים. בנוסף לכל העצות שקיבלת (ואהבתי במיוחד את זו של ענת), הייתי מוסיפה, לתת את הדעת גם לסוג הכיבוד. עוגות קרם שנמרחות נהדר על הקירות, ספות, שטיח הן מחוץ לתחום, כנ"ל גלידות/שוקולד. אלו מסוג הממתקים שאני נותנת לילדי בדחילו ורחימו, ליד השולחן במטבח בלבד. לאורחים, בפרט הנמוכים שבהם אני מציעה חטיפים, שאין בעיה לטאטא לשאוב, ואני לא מקבלת התקפת לב בכל פעם שמישהו דורך בטעות על במבה, או ביגלה. בנוסף, הייתי מבקרת בחנות צעצועים, וקונה כמה פריטים כך שתהיה תעסוקה גם לילדים הגדולים יותר שבאים להתארח. גם לי אין בכלל קושי לומר: 'אני לא מרשה'. לגבי גבולות, יש לי חדשות, לא רק שבני שנתיים מבינים, אלא גם בני שנה ופחות. לפיצית שלי אין בכלל בעיה להבין את משמעות המילה 'לא' או 'אסור' גם כשהיתה בת 10 חדשים. לא אהבה, אבל בהחלט הבינה, והיא לא תינוק מזן נדיר עם אי.קיו חריג.
|
תוכן התגובה:
|