פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/3/2003 21:17 שרי מאת:
תמי כנראה שאת צודקת ורק ענין הגיל קצת הטעה אותך ושלח אותך לכיוונים אחרים... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/3/2003  22:43 לנשום עמוק - גם אמא
22/3/2003  22:50 מעניין, גם לי היה היום כזה ביקור... - אמא3
22/3/2003  22:51 גם אמא-הכוונה שלי היתה לגבי ילדים שעברו את גיל 4 וכבר מבינים,ברור שלא הייתי מצפה זאת מילדים בגיל שנתיים שלש (ל"ת) - לא מזדהה...
22/3/2003  23:25 אני ממש מזדהה איתך... - יוספה
23/3/2003  01:35 מעצבן נורא! - ורדי
23/3/2003  07:31 מאוד מעצבן! - מרינה של נועה
23/3/2003  08:51 מה שאני עושה - גילי אבישי
23/3/2003  09:02 אולי תנתבי את זה ככה שאתם תבואו יותר אליהם, או שתפגשו בפרקים, גני חיות, וכו' ? (ל"ת) - שחר ב
23/3/2003  09:09 אני חושבת שזו זכותך המלאה - מיכל פ
23/3/2003  09:36 אולי העובדה שתעירי לילדים "יעורר" קצת את ההורים - לירון
23/3/2003  09:48 לא מזדהה יקרה - אנה
23/3/2003  09:53 תעירי לילדים ש"אצלינו" ככה לא עושים. - תיתי
23/3/2003  09:55 לא מזדהה.. - אנה
23/3/2003  10:17 הסיוט הדו-צדדי (כן- גם משהו על המארחת) - תמי
23/3/2003  11:33 תגובה לתמי - תיתי
23/3/2003  12:21 תיתי, OK, - תמי
23/3/2003  12:49 גבולות זה לא מילה גסה - ענת ב
23/3/2003  12:53 עוד משהו ששכחתי - ענת ב
23/3/2003  13:09 גם אצלנו כשבאים חברים עם ילדים יש גבולות - טלי א.
23/3/2003  13:52 ועוד משהו על שבירת דברים בבית - תיתי
23/3/2003  23:52 מסכימה עם תמי - לא יכולתי לנסח טוב יותר את הקושי בלהתארח (ל"ת) - שבית
23/3/2003  23:54 תודה על כל התגובות והרעיונות ולגבי העציצים-לא צריך להגזים - לא מזדהה
24/3/2003  01:05 פשוט אמרי לT!!! וגם משהו לתמי.. - שרי
24/3/2003  09:03 שרי ובכלל - תמי
24/3/2003  11:09 תמי יקירתי - אין ספק שיש צדק בדבריך - שרי
24/3/2003  14:48 שרי, ודאי, לא אמרתי אחרת - תמי
24/3/2003  15:20 לי כבר באמת כמעט ולא נשאר שום דבר בבית שאפשר להרוס - איריס גוב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש