פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
24/3/2003 21:17
שרי
מאת:
תמי כנראה שאת צודקת ורק ענין הגיל קצת הטעה אותך ושלח אותך לכיוונים אחרים... (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/3/2003 22:43
לנשום עמוק
-
גם אמא
22/3/2003 22:50
מעניין, גם לי היה היום כזה ביקור...
-
אמא3
22/3/2003 22:51
גם אמא-הכוונה שלי היתה לגבי ילדים שעברו את גיל 4 וכבר מבינים,ברור שלא הייתי מצפה זאת מילדים בגיל שנתיים שלש (ל"ת)
-
לא מזדהה...
22/3/2003 23:25
אני ממש מזדהה איתך...
-
יוספה
23/3/2003 01:35
מעצבן נורא!
-
ורדי
23/3/2003 07:31
מאוד מעצבן!
-
מרינה של נועה
23/3/2003 08:51
מה שאני עושה
-
גילי אבישי
23/3/2003 09:02
אולי תנתבי את זה ככה שאתם תבואו יותר אליהם, או שתפגשו בפרקים, גני חיות, וכו' ? (ל"ת)
-
שחר ב
23/3/2003 09:09
אני חושבת שזו זכותך המלאה
-
מיכל פ
23/3/2003 09:36
אולי העובדה שתעירי לילדים "יעורר" קצת את ההורים
-
לירון
23/3/2003 09:48
לא מזדהה יקרה
-
אנה
23/3/2003 09:53
תעירי לילדים ש"אצלינו" ככה לא עושים.
-
תיתי
23/3/2003 09:55
לא מזדהה..
-
אנה
23/3/2003 10:17
הסיוט הדו-צדדי (כן- גם משהו על המארחת)
-
תמי
23/3/2003 11:33
תגובה לתמי
-
תיתי
23/3/2003 12:21
תיתי, OK,
-
תמי
23/3/2003 12:49
גבולות זה לא מילה גסה
-
ענת ב
23/3/2003 12:53
עוד משהו ששכחתי
-
ענת ב
23/3/2003 13:09
גם אצלנו כשבאים חברים עם ילדים יש גבולות
-
טלי א.
23/3/2003 13:52
ועוד משהו על שבירת דברים בבית
-
תיתי
23/3/2003 23:52
מסכימה עם תמי - לא יכולתי לנסח טוב יותר את הקושי בלהתארח (ל"ת)
-
שבית
23/3/2003 23:54
תודה על כל התגובות והרעיונות ולגבי העציצים-לא צריך להגזים
-
לא מזדהה
24/3/2003 01:05
פשוט אמרי לT!!! וגם משהו לתמי..
-
שרי
24/3/2003 09:03
שרי ובכלל
-
תמי
24/3/2003 11:09
תמי יקירתי - אין ספק שיש צדק בדבריך
-
שרי
24/3/2003 14:48
שרי, ודאי, לא אמרתי אחרת
-
תמי
24/3/2003 15:20
לי כבר באמת כמעט ולא נשאר שום דבר בבית שאפשר להרוס
-
איריס גוב
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש