פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/3/2003 09:31 תמי מאת:
שרה מזל טוב! והמאמר הזה ממש לא נשמע לי. כותרת:
וגם לי בקושי היו בחילות.
מאיפה המאמר הזה תגידי לי???
בשעה טובה!!!
תמי.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/3/2003  07:33 מזל טוב שרה - מרב ב
23/3/2003  07:44 מזל טוב! (ל"ת) - כלבובה
23/3/2003  07:53 שרה, מזל טוב! איזה כיף! (ל"ת) - איימי
23/3/2003  08:19 מזל טוב !!! את הרי יודעת שלא חייבים בחילות... שימשיך כך !!! (ל"ת) - זהר
23/3/2003  08:25 מזל טוב שרה! - טלטל
23/3/2003  08:45 תודה (ל"ת) - שרה
23/3/2003  08:48 מזל טוב! אז אני מבינה שיהיה לנו בעזרת השם צאצא באותו מחזור,זה יכול להיות מענין! תרגישי טוב! (ל"ת) - גילי אבישי
23/3/2003  08:52 קפץ לי... חיממתן לי את הלב - שרה
23/3/2003  09:04 שרה- מזל טוב! - לירון
23/3/2003  09:35 איזה יופי, המון מזל ושיעבור קל (ל"ת) - Hilla
23/3/2003  09:42 תמי - גילי אבישי
23/3/2003  09:51 גילי... - תמי
23/3/2003  12:33 מזל טוב שרה! שיהיה הריון קל ומוצלח, והרבה מחשבות חיוביות. ותמי - - שרון-ש
23/3/2003  12:53 שרה, איזה כיף! מזל טוב ושיהיה בקלות בבריאות ובכיף. (ל"ת) - ליאתיתי
23/3/2003  12:54 שרוני- מזמן מזמן במפגש פורום - תמי
23/3/2003  13:39 שרה - שיהיה בשעה טובה! (ל"ת) - פולינה
23/3/2003  14:26 שרה, הרבה מזל טוב ובקשר לבחילות - ענת סימון
23/3/2003  16:30 שרה, שיהיה בשעה טובה - איריס גוב
23/3/2003  17:10 מזל טוב ושיעבור בקלות, לידה טבעית קלה ומהירה!!! (ל"ת) - neon
23/3/2003  20:45 לאיריס גוב: מזמן שכחנו מהתאונה, חזר לעבודה ברוך השם - שרה
23/3/2003  23:06 בשעה טובה! - סאלוש
23/3/2003  23:08 שרה,ברוכה השבה. (ל"ת) - דפנה$
23/3/2003  23:16 הי שרה, ברוכה השבה גם ממני, וכמובן, מזל טוב ובהצלחה (ל"ת) - אנט
23/3/2003  23:27 שרה - מזל טוב. אצלי הבחילות התחילו מאוחר ועדיין מבצבצות מדי פעם. - שבית
24/3/2003  00:30 שרה איזו בשורה משמחת... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש