פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
23/3/2003 09:31
תמי
מאת:
שרה מזל טוב! והמאמר הזה ממש לא נשמע לי.
כותרת:
וגם לי בקושי היו בחילות.
מאיפה המאמר הזה תגידי לי???
בשעה טובה!!!
תמי.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
23/3/2003 07:33
מזל טוב שרה
-
מרב ב
23/3/2003 07:44
מזל טוב! (ל"ת)
-
כלבובה
23/3/2003 07:53
שרה, מזל טוב! איזה כיף! (ל"ת)
-
איימי
23/3/2003 08:19
מזל טוב !!! את הרי יודעת שלא חייבים בחילות... שימשיך כך !!! (ל"ת)
-
זהר
23/3/2003 08:25
מזל טוב שרה!
-
טלטל
23/3/2003 08:45
תודה (ל"ת)
-
שרה
23/3/2003 08:48
מזל טוב! אז אני מבינה שיהיה לנו בעזרת השם צאצא באותו מחזור,זה יכול להיות מענין! תרגישי טוב! (ל"ת)
-
גילי אבישי
23/3/2003 08:52
קפץ לי... חיממתן לי את הלב
-
שרה
23/3/2003 09:04
שרה- מזל טוב!
-
לירון
23/3/2003 09:35
איזה יופי, המון מזל ושיעבור קל (ל"ת)
-
Hilla
23/3/2003 09:42
תמי
-
גילי אבישי
23/3/2003 09:51
גילי...
-
תמי
23/3/2003 12:33
מזל טוב שרה! שיהיה הריון קל ומוצלח, והרבה מחשבות חיוביות. ותמי -
-
שרון-ש
23/3/2003 12:53
שרה, איזה כיף! מזל טוב ושיהיה בקלות בבריאות ובכיף. (ל"ת)
-
ליאתיתי
23/3/2003 12:54
שרוני- מזמן מזמן במפגש פורום
-
תמי
23/3/2003 13:39
שרה - שיהיה בשעה טובה! (ל"ת)
-
פולינה
23/3/2003 14:26
שרה, הרבה מזל טוב ובקשר לבחילות
-
ענת סימון
23/3/2003 16:30
שרה, שיהיה בשעה טובה
-
איריס גוב
23/3/2003 17:10
מזל טוב ושיעבור בקלות, לידה טבעית קלה ומהירה!!! (ל"ת)
-
neon
23/3/2003 20:45
לאיריס גוב: מזמן שכחנו מהתאונה, חזר לעבודה ברוך השם
-
שרה
23/3/2003 23:06
בשעה טובה!
-
סאלוש
23/3/2003 23:08
שרה,ברוכה השבה. (ל"ת)
-
דפנה$
23/3/2003 23:16
הי שרה, ברוכה השבה גם ממני, וכמובן, מזל טוב ובהצלחה (ל"ת)
-
אנט
23/3/2003 23:27
שרה - מזל טוב. אצלי הבחילות התחילו מאוחר ועדיין מבצבצות מדי פעם.
-
שבית
24/3/2003 00:30
שרה איזו בשורה משמחת...
-
שרי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש