פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
25/3/2003 12:05
בלו
מאת:
אני עשיתי אצל עמוס בר ומיותר לציין שהייתי יותר ממרוצה ואם אני זוכרת נכון זה היה בסביבות 2000-2500 ש"ח (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/3/2003 11:17
ד"ר יוסי שלו 5466646 (03) (ל"ת)
-
מ
25/3/2003 11:30
למה לא ד"ר ליפיץ? יש לי תור אצלו השבוע למי שפיר.
-
הריונית בלחץ
25/3/2003 11:55
ליפיץ טוב מאוד אבל יקרן לדעתי. שמעתי מעוד חברה על ד"ר שלו הוא בת"א? את יכולה קצת לספר עליו, מקצועית, אישית. וכו'? תודה (ל"ת)
-
אמא לילד ולילד בדרך
25/3/2003 12:39
ליפיץ ברמת מרפא (מי שחברת מכבי) עלה לי 2000 (ל"ת)
-
לי פיץ
25/3/2003 14:07
ממליצה בחום על ד"ר מושונוב באסותא
-
יעלה
25/3/2003 14:34
פרטים על שלו
-
מ
25/3/2003 15:53
למה לא לשלם הון על מי שפיר אצל מישהו "מפורסם"
-
עדה
25/3/2003 17:26
עדה, מקוה שהבדיקה תהיה תקינה והכל יהיה כשורה!
-
תיתי
25/3/2003 23:27
עדה, איך אפשר לעשות את ה 4 בדיקות הגנטיות הנוספות? צריך הפניה? לקבוע תור? תודה (ל"ת)
-
אמא
26/3/2003 09:25
אני עשיתי סיסי שיליה וזה כבר עולה הון
-
עדיין בארון
26/3/2003 12:24
אצל מי עשית סיסי שיליה? (ל"ת)
-
מ
26/3/2003 12:44
איך עושים את הבדיקות הנוספות? - פשוט משלמים!
-
עדה
26/3/2003 12:45
ולתיתי - תודה! (ל"ת)
-
עדה
26/3/2003 13:39
תיתי - יש לי כמה שאלות לגבי היפנוזה עצמית ללידה
-
עדה
26/3/2003 15:48
ביה"ח שניידר - בלינסון
-
אביטל
26/3/2003 19:10
טופלתי ע"י ד"ר מנור לאורך כל ההריון וגם סקירות (קצת ארוך)
-
מאיה של איתי
11/4/2014 13:34
ד"ר רמי מושנוב
-
נאוה עינבר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש