פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/3/2003 12:05 בלו מאת:
אני עשיתי אצל עמוס בר ומיותר לציין שהייתי יותר ממרוצה ואם אני זוכרת נכון זה היה בסביבות 2000-2500 ש"ח (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/3/2003  11:17 ד"ר יוסי שלו 5466646 (03) (ל"ת) - מ
25/3/2003  11:30 למה לא ד"ר ליפיץ? יש לי תור אצלו השבוע למי שפיר. - הריונית בלחץ
25/3/2003  11:55 ליפיץ טוב מאוד אבל יקרן לדעתי. שמעתי מעוד חברה על ד"ר שלו הוא בת"א? את יכולה קצת לספר עליו, מקצועית, אישית. וכו'? תודה (ל"ת) - אמא לילד ולילד בדרך
25/3/2003  12:39 ליפיץ ברמת מרפא (מי שחברת מכבי) עלה לי 2000 (ל"ת) - לי פיץ
25/3/2003  14:07 ממליצה בחום על ד"ר מושונוב באסותא - יעלה
25/3/2003  14:34 פרטים על שלו - מ
25/3/2003  15:53 למה לא לשלם הון על מי שפיר אצל מישהו "מפורסם" - עדה
25/3/2003  17:26 עדה, מקוה שהבדיקה תהיה תקינה והכל יהיה כשורה! - תיתי
25/3/2003  23:27 עדה, איך אפשר לעשות את ה 4 בדיקות הגנטיות הנוספות? צריך הפניה? לקבוע תור? תודה (ל"ת) - אמא
26/3/2003  09:25 אני עשיתי סיסי שיליה וזה כבר עולה הון - עדיין בארון
26/3/2003  12:24 אצל מי עשית סיסי שיליה? (ל"ת) - מ
26/3/2003  12:44 איך עושים את הבדיקות הנוספות? - פשוט משלמים! - עדה
26/3/2003  12:45 ולתיתי - תודה! (ל"ת) - עדה
26/3/2003  13:39 תיתי - יש לי כמה שאלות לגבי היפנוזה עצמית ללידה - עדה
26/3/2003  15:48 ביה"ח שניידר - בלינסון - אביטל
26/3/2003  19:10 טופלתי ע"י ד"ר מנור לאורך כל ההריון וגם סקירות (קצת ארוך) - מאיה של איתי
11/4/2014  13:34 ד"ר רמי מושנוב - נאוה עינבר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש