פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 06:22 שרון-ש מאת:
בתור היסטרית מחרדה מטיפול שיניים - כותרת:
(יש לי שתי סתימות שנפלו לפני שנה, ועדיין לא הגעתי לרופא שיסתכל. ככה אני מפחדת). עברתי פעם 3 טיפולים (כולל שורש!!) תחת הפנוזה. ההפנוזה הייתה מצויינת ואין כמוני בתור פריק קונטרול (לא הסכמתי לפטידין בלידה, כמובן, מסיבה זו וגז צחוק לא יכנס אלי הביתה). בכל אופן, ההפנוזה עזרה להרגיע, אבל הרופאה הייתה איומה, והסתימות שעשתה לא היו טובות וגרמו לטיפולי שורש ולאיבוד שן אחת...

ומאז אני חוששת אפילו יותר, ולא מתקרבת לרופא למרות הכאבים :-(

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/3/2003  13:00 שלום לך אמא של... ראשית ברוכה הבאה - ורדה
25/3/2003  13:19 אני מבקשת "להתנהג יפה" לאמא של שני הבנדיטים, היא גיסתי... - חני
25/3/2003  13:23 ואני באמת עונה - תיתי
25/3/2003  13:32 תיתי, איפה נמצאת המרפאה שאת מטפלת? (ל"ת) - טלי א.
25/3/2003  14:48 בירושליים-במושבה הגרמנית (ל"ת) - תיתי
25/3/2003  14:57 לתיתי- כמה חבל...דיי רחוק...אולי את יכלה להמליץ על רופא שיניים לילדים באיזור רחובות/ראשל"צ?? תודה (ל"ת) - טלי א.
25/3/2003  15:06 מהי הכתובת? - אמא של שני בנדיטים
25/3/2003  16:25 תיתי - ומה עושים עם אמא שמפחדת מרופא השיניים.. - ליאתיתי
25/3/2003  17:13 מצטערת, לא מכירה רופאים ברחובות. וליאתיתי - תיתי
25/3/2003  17:20 ליאתיתי, את יודעת מה אני עושה? - אסנת ש.
25/3/2003  17:29 טלי, לי יש אחלא רופא שיניים ברחובות. - תמי
25/3/2003  18:38 תיתי ואוסי, - ליאתיתי
25/3/2003  19:07 תמי, את מתכוונת לרופא שיניים לילדים, נכון?!? ואני אתקשר מחר- תודה (ל"ת) - טלי א.
25/3/2003  21:17 ליאתיתי- דעות קדומות. - תיתי
25/3/2003  23:01 תיתי, עניינת אותי. - ליאתיתי
26/3/2003  11:11 תיתי משהו לא בסדר עם כתובת הדוא"ל שלך - אמא של שני בנדיטים
26/3/2003  15:12 נו ליאתיתי, איך היה? (ל"ת) - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש