(יש לי שתי סתימות שנפלו לפני שנה, ועדיין לא הגעתי לרופא שיסתכל. ככה אני מפחדת). עברתי פעם 3 טיפולים (כולל שורש!!) תחת הפנוזה. ההפנוזה הייתה מצויינת ואין כמוני בתור פריק קונטרול (לא הסכמתי לפטידין בלידה, כמובן, מסיבה זו וגז צחוק לא יכנס אלי הביתה). בכל אופן, ההפנוזה עזרה להרגיע, אבל הרופאה הייתה איומה, והסתימות שעשתה לא היו טובות וגרמו לטיפולי שורש ולאיבוד שן אחת...
ומאז אני חוששת אפילו יותר, ולא מתקרבת לרופא למרות הכאבים :-(
|
תוכן התגובה:
|