|
25/3/2003 22:27
|
שרי
|
מאת:
|
|
במקום החווייג.. וגם מתכון לעוף ( לגדולים)
|
כותרת:
|
אני עושה את הקציצות הנפלאות הללו ואכן נרשמה הצלחה גדולה אצל בנותי אבל במקום החוויג' שמה בהרט...ענין של העדפה (ומצאי - אין אצלנו שימוש לחוויג' אבל בהרט ובמיוחד זה שנקנה אצל חמודי בעכו...מממ....) ותצ'מעו עוף שעשיתי בשבת ( אחרי שהחלטתי שבשביל מה יש שמונים ספרי בישול אם משתמשים בהם רק כחומר קריאה ולא כבסיס לעבודה?) - חלקי עוף, 180 גרם דבש 6 כפות ממרח חרדל כפית עד כפית וחצי אבקת קארי משובח ( גם כן נקנה אצל חמודי .. מכירות אותו כל הצפוניות? אם לא שווה הכרות..) מעט שמן זית מערבבים כל החומרים מלבד העוף. מורחים את העוף במשרה וצולים בתבנית אפיה בערך 40דקות עד שעה ( תלוי כמה אתן אוהבות שהעף מדבר איתכן בזמן האוכל..)... כו-לם ליקקו את האצבעות... חשבתי שיכול להיות נהדר באותו תיבול להשתמש גם לצלית חזה עוף על המחבת... בתאבון...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|