פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 22:21 טלי א. מאת:
מירב ב- קלמנטינה היא לא פרי הדר?!??!? כותרת:
חשבתי שלא נותנים פירות הדר לפני גיל שנה.....??!?!?!
ודרך אגב, גם אני נכנסתי לקישור לתפוז ששמת בדיון למעלה...וראיתי את העבודות שלך- והן פשוט מדהימות!!!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/3/2003  14:43 לינק לקציצות האגדיות של הדס - אורלי_ו
25/3/2003  15:46 נדחפת - בתחילת דרכנו בבקבוק - איך יודעים כמה לתת? - נגה
25/3/2003  15:48 בקשר לקציצות - מרב ב
25/3/2003  15:54 התכוונתי כמובן לחצי - חצי ועוד סוד - מרב ב
25/3/2003  16:40 ובמקום ביצה- אפשר לשים אורז (מבושל) מדביק יופי את הבשר (ל"ת) - לירון
25/3/2003  16:40 בהסתייגות אחת חשובה - ביצה לפני גיל שנה אני לא נותנת, אז - זהר
25/3/2003  16:43 זהרי...ראית איך אנחנו חושבות יחד על אותו הדבר? (ל"ת) - לירון
25/3/2003  18:48 קציצות עוף נראית לי הזדמנות מצויינת להידחף ולספר ש... - ליאתיתי
25/3/2003  18:49 ואם כבר נדחפתי, קבלו בדיחה מהמייל (וסליחה על ההידחפות הסדרתית) (: - ליאתיתי
25/3/2003  21:51 ליאתיתי -סחתיין על הזחילה-צהלולים!!!! כמו שחמותי אומרת - עכשיו תתחילי לרוץ אחריה... וגם על תחליף ביצה.. - שרי
25/3/2003  21:55 זוהר, חובה עלייך להוסיף הקישוא והחווייג' - הדס
25/3/2003  22:27 במקום החווייג.. וגם מתכון לעוף ( לגדולים) - שרי
25/3/2003  22:30 ליאתיתי-LOLעל הבדיחה, וסחטיין על הגחון. אבל למה לסדר את הבית? זה הזמן שהוא רק מתחיל להיות מבולגן עוד יותר!!!:-) ושרי- העוף ינוסה ביום שבת! (ל"ת) - לירון
25/3/2003  23:09 שרי ולירון - חן חן, אבל מה זה חווייג - הייתי בטוחה שזו שגיאת כיתובית - ליאתיתי
26/3/2003  00:03 לנגה - הנוסחה היא משקל התינוקת כפול 150 מ"ל תמ"ל ליום. ולדעתי בגיל הזה עוד אפשר לסמוך עליהם שהם יודעים כמה הם צריכים ולתת לפי בקשה. תקנו אותי אם אני טועה. (ל"ת) - חיה של שירי
26/3/2003  01:40 תשובה לנגה - - שרון-ש
26/3/2003  01:54 ועוד משהו לגבי הקציצות המופלאות של הדס (ושרי - תודה עלה מתכון. רשמתי.) - שרון-ש
26/3/2003  08:21 לליאתיתי ולשרון - חוואיג' למרק הינו למעשה תערובת תבלינים - איריס גוב
26/3/2003  08:41 שרון יקירה, גם אני אשאל את חמותי, אבל בינתיים - זהר
26/3/2003  09:53 ******//// OT לאיריס גוב ////******** - ליאתיתי
26/3/2003  09:59 תוספות בגיל שמונה חודשיים כששתי שיניים תחתונות בלבד מבצבצות - יעלי
26/3/2003  10:37 כל הקציצות ואיך להכין חוואייג' - ענת ב
26/3/2003  10:50 ענת, את גדולה! מצטרפת לכל עדת המעריצות. וגם סיפור קטן - איריס גוב
26/3/2003  11:05 איריס, יש לה טעם טוב, לבת שלך - ענת ב (מעפעפת בצניעות)
26/3/2003  11:09 ענת, תודה. ראיתי את תשובתך, והתיחסתי בדיון המקורי (ל"ת) - איריס גוב
26/3/2003  12:53 קישוא - טל מ
26/3/2003  13:24 ענת, תודה על המתכון לחוויאג'. תואר אליפות הפורום בדרך מאוסטרליה ישירות אליך. - שרון-ש
26/3/2003  13:37 שאלה אחרת- מיץ מקלמנטינה אפשר להוסיף לתינוק בן 9 חודשים לפירות?!?!? (ל"ת) - טלי א.
26/3/2003  14:04 ומה אני אגיד לטליה שתלך לגן? שהיא כולה "עשויה" מרבעים ושמיניות???:-s (ל"ת) - לירון
26/3/2003  16:59 שאלה + המדפסת שלי עבדה היום שעות נוספות - מורגין
26/3/2003  20:53 טלי - למה לא? (ל"ת) - מרב ב
27/3/2003  08:38 טלי- גם אני לא הבנתי בדיוק מתי אפשר פרי הדר - לירון
27/3/2003  09:22 לירון- את מתכוונת שניסית את הקלמנטינה, נכון?!?!? (ל"ת) - טלי א.
27/3/2003  10:45 ואם בענייני אוכל של עדות -עוד סיפור קטן... - שרי
27/3/2003  10:45 שרון, הדבר היחידי שיש לי בשליפה מהשרוול זה רצון טוב - ענת ב
27/3/2003  14:52 טלי, - מרב ב
27/3/2003  18:16 מירב- תודה...ונראה לי שאני אנסה לתת לו קצת מיץ מקלמנטינה בפירות- ונראה איך זה ישפיע..:-) (ל"ת) - טלי א.
27/3/2003  22:30 טלי- כן...בהתחלה הוספתי חצי קלמנטינה - לירון
28/3/2003  21:51 לירון- תודה. אתחיל קודם עם קלמנטינה בתוך הפירות...וצודקת עדיף שיתרגלו קודם למים. (ל"ת) - טלי א.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש