|
26/3/2003 22:21
|
טלי א.
|
מאת:
|
|
מירב ב- קלמנטינה היא לא פרי הדר?!??!?
|
כותרת:
|
חשבתי שלא נותנים פירות הדר לפני גיל שנה.....??!?!?! ודרך אגב, גם אני נכנסתי לקישור לתפוז ששמת בדיון למעלה...וראיתי את העבודות שלך- והן פשוט מדהימות!!!!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|