פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 21:13 אודי מאת:
אישתי עשתה בשבוע 32 !!!!! כותרת:
על פי חלבון העוברי והשקיפות העורפית לא היתה הצדקה רפואית שנעשה מי שפיר. אולם עקב הרחבה באגני הכליה הרופאים המליצו לנו לבצע מי שפיר ובטענה שזו הבדיקה הטובה ביותר והיחידה שאינה סטטיסטית. אבחון הרחבת הכליה נתגלה בשבוע מתקדם ולכן נאלצנו להתמודד מול השאלה: האם לבצע מי שפיר בשבוע מתקדם מאוד ולהיות רגועים מול הפחד שהתינוק כבר ממלא חלק גדול מהשק מי שפיר. החלטנו לסמוך על הרופאים ועשינו בשבוע ה- 32. אני מוכרח לציין שהרופאים אמרו שעדיף מבחינת אמינות התוצאות לעשות כמה שיותר מאוחר, אולם הסיבה שעושים בד"כ בשבוע 16-18 נובעת מהעובדה שבשבוע זה התינוק ממלא רק 33% מהש מי שפיר וכן ניתן להפסיק הריון ללא צורך בלידה. לפני שהרופא החדיר את המחט לביטנה של אישתי רעדו לו הידיים חמש דקות ואני הפסקתי לנשום. אך הכל עבר הצורה הטובה ביותר וידענו שילדנו שצפוי להוולד (היום המתוק כבר בן שבועיים) בריא ושלם.
ממליץ על הבדיקה הזו לכולן.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/3/2003  18:41 נראה לי שעדיף כמה שיותר מוקדם - מרב ב
25/3/2003  19:35 עדיף יותר מאוחר מכיון שאז ההריון יותר "מושרש" והסיכון להפלה קטן ככל שהשבועות חולפים. (ל"ת) - דוןדון
25/3/2003  22:57 ההמלצות הרפואיות הן באזור שבוע 18,לא בגלל הפלות אלא בשל דיוק הבדיקה ואמינותה (ל"ת) - גילי אבישי
25/3/2003  23:36 עדיף מוקדם - ערן
27/3/2003  10:56 אודי-הפסקת הריון בשבועות עליהם אתה מדבר היא לידה לכל דבר! הסיבה לבדיקה המוקדמת היא שלא לסחוב ולהתקשר להריון בעייתי,ראית שערן,הרופא דיבר על סיסי שליה בהקשר של הפסקת הריון מוקדמת ולא על מי שפיר! (ל"ת) - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש