|
26/3/2003 21:13
|
אודי
|
מאת:
|
|
אישתי עשתה בשבוע 32 !!!!!
|
כותרת:
|
על פי חלבון העוברי והשקיפות העורפית לא היתה הצדקה רפואית שנעשה מי שפיר. אולם עקב הרחבה באגני הכליה הרופאים המליצו לנו לבצע מי שפיר ובטענה שזו הבדיקה הטובה ביותר והיחידה שאינה סטטיסטית. אבחון הרחבת הכליה נתגלה בשבוע מתקדם ולכן נאלצנו להתמודד מול השאלה: האם לבצע מי שפיר בשבוע מתקדם מאוד ולהיות רגועים מול הפחד שהתינוק כבר ממלא חלק גדול מהשק מי שפיר. החלטנו לסמוך על הרופאים ועשינו בשבוע ה- 32. אני מוכרח לציין שהרופאים אמרו שעדיף מבחינת אמינות התוצאות לעשות כמה שיותר מאוחר, אולם הסיבה שעושים בד"כ בשבוע 16-18 נובעת מהעובדה שבשבוע זה התינוק ממלא רק 33% מהש מי שפיר וכן ניתן להפסיק הריון ללא צורך בלידה. לפני שהרופא החדיר את המחט לביטנה של אישתי רעדו לו הידיים חמש דקות ואני הפסקתי לנשום. אך הכל עבר הצורה הטובה ביותר וידענו שילדנו שצפוי להוולד (היום המתוק כבר בן שבועיים) בריא ושלם. ממליץ על הבדיקה הזו לכולן.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|