פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 10:56 גילי אבישי מאת:
אודי-הפסקת הריון בשבועות עליהם אתה מדבר היא לידה לכל דבר! הסיבה לבדיקה המוקדמת היא שלא לסחוב ולהתקשר להריון בעייתי,ראית שערן,הרופא דיבר על סיסי שליה בהקשר של הפסקת הריון מוקדמת ולא על מי שפיר! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/3/2003  18:41 נראה לי שעדיף כמה שיותר מוקדם - מרב ב
25/3/2003  19:35 עדיף יותר מאוחר מכיון שאז ההריון יותר "מושרש" והסיכון להפלה קטן ככל שהשבועות חולפים. (ל"ת) - דוןדון
25/3/2003  22:57 ההמלצות הרפואיות הן באזור שבוע 18,לא בגלל הפלות אלא בשל דיוק הבדיקה ואמינותה (ל"ת) - גילי אבישי
25/3/2003  23:36 עדיף מוקדם - ערן
26/3/2003  21:13 אישתי עשתה בשבוע 32 !!!!! - אודי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש