פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
25/3/2003 19:36
ארנה
מאת:
גם אצלי
כותרת:
אבל כיוון שזה ילד שני אני לא דואגת... כולם בסוף יתהפכו וילכו...
באשר לאצבעות, גם אצלנו זה ככה וזה לא בהכרח צמיחת שיניים, הם מגלים את הידיים ואת קשר עין-יד...
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/3/2003 19:27
גם אצלי זה ככה! (ל"ת)
-
גלית
25/3/2003 21:22
לא קשור להודעה - מחפשת לקנות משאבת אוונט ידנית
-
גליה
25/3/2003 23:59
שאלה בעניין האצבעות....
-
חיה של שירי
26/3/2003 08:59
עשר אצבעות לי יש...
-
אמא 11
27/3/2003 10:43
בעניין ההתעללות באוזן, הרבה פעמים זהו סימן לכאבי אזניים (ל"ת)
-
Hilla
27/3/2003 22:27
אצלנו דווקא התעללות באוזן = אני עייפפפפפה.... (ל"ת)
-
לירון
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש