פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/3/2003 19:36 ארנה מאת:
גם אצלי כותרת:
אבל כיוון שזה ילד שני אני לא דואגת... כולם בסוף יתהפכו וילכו...
באשר לאצבעות, גם אצלנו זה ככה וזה לא בהכרח צמיחת שיניים, הם מגלים את הידיים ואת קשר עין-יד...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/3/2003  19:27 גם אצלי זה ככה! (ל"ת) - גלית
25/3/2003  21:22 לא קשור להודעה - מחפשת לקנות משאבת אוונט ידנית - גליה
25/3/2003  23:59 שאלה בעניין האצבעות.... - חיה של שירי
26/3/2003  08:59 עשר אצבעות לי יש... - אמא 11
27/3/2003  10:43 בעניין ההתעללות באוזן, הרבה פעמים זהו סימן לכאבי אזניים (ל"ת) - Hilla
27/3/2003  22:27 אצלנו דווקא התעללות באוזן = אני עייפפפפפה.... (ל"ת) - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש