פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
25/3/2003 23:09
מרב ב
מאת:
אצלנו היו גזים לקטנטונת כל הזמן
כותרת:
בהתחלה אלו שנשארו בבטן (והיו למעשה קוליק = עויתות מעיים) ואח"כ - בערך בגיל שאת מדברת עליו - הם התחילו לצאת... טבעי ביותר!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/3/2003 23:10
OT - מבזק צרכנות
-
מרב ב
25/3/2003 23:13
ו OT אחרון לענת סימון
-
מרב ב
25/3/2003 23:47
מרב- סחטיין עליכום!
-
לירון
26/3/2003 10:57
סיגלית, איזה גזים?
-
ענת ב
26/3/2003 12:51
@@@@סליחה על ההתפרצות, סיפור נהדר עם מוסר השכל@@@
-
סוז
26/3/2003 13:06
סוז היקרה, תודה על הסיפור הנהדר
-
טל מ
26/3/2003 20:52
לירון - תודה! (ל"ת)
-
מרב ב
26/3/2003 21:54
למרב ב
-
סוז
27/3/2003 14:45
סוז תודה. לא צריך פנאי בשביל זה אלא כמה שעות "מתות" בשבוע
-
מרב ב
29/3/2003 09:24
מרבוש, אני בשוק!!!
-
ענת סימון
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש