פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/3/2003 23:09 מרב ב מאת:
אצלנו היו גזים לקטנטונת כל הזמן כותרת:
בהתחלה אלו שנשארו בבטן (והיו למעשה קוליק = עויתות מעיים) ואח"כ - בערך בגיל שאת מדברת עליו - הם התחילו לצאת... טבעי ביותר!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/3/2003  23:10 OT - מבזק צרכנות - מרב ב
25/3/2003  23:13 ו OT אחרון לענת סימון - מרב ב
25/3/2003  23:47 מרב- סחטיין עליכום! - לירון
26/3/2003  10:57 סיגלית, איזה גזים? - ענת ב
26/3/2003  12:51 @@@@סליחה על ההתפרצות, סיפור נהדר עם מוסר השכל@@@ - סוז
26/3/2003  13:06 סוז היקרה, תודה על הסיפור הנהדר - טל מ
26/3/2003  20:52 לירון - תודה! (ל"ת) - מרב ב
26/3/2003  21:54 למרב ב - סוז
27/3/2003  14:45 סוז תודה. לא צריך פנאי בשביל זה אלא כמה שעות "מתות" בשבוע - מרב ב
29/3/2003  09:24 מרבוש, אני בשוק!!! - ענת סימון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש