פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 13:43 רונה מאת:
לזהר ושוז כותרת:
שוז,
עכשיו כשעברו 18 שעות אחרי אני יכולה לומר לך שהוא עשה עבודה נהדרת מבחינת הכאב לתינוק - כאילו כלום, אפילו לא ציוץ ןלא דימום פשוט מדהים. צריך לחכות ולראות מבחינה קוסמטית אבל אני לא מודאגת.
את יכולה להתקשר אלי ואני אספר לך בפרטי פרטים - 055696233
באופן כללי הוא השתמש במשחת אמלה וזריקת הרדמה והיה ניראה שלא כואב לו.

זהר - אם לא פיטריה אז מה כן?? האם זה מדבק? זה לא כואב ולתינוק אין לבן בלשון אבל אולי זו התחלה של פיטריה??


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  09:59 רונה יקרה - פטריה זה כואב, אני חושבת שאם - זהר
26/3/2003  11:44 לרונה: בקשר לפרופ' דולברג - שוז
26/3/2003  13:59 רונה, גם לי לפעמים יש כתם לבן - לירון
26/3/2003  16:03 גם לי... - רונית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש