|
26/3/2003 13:43
|
רונה
|
מאת:
|
|
לזהר ושוז
|
כותרת:
|
שוז, עכשיו כשעברו 18 שעות אחרי אני יכולה לומר לך שהוא עשה עבודה נהדרת מבחינת הכאב לתינוק - כאילו כלום, אפילו לא ציוץ ןלא דימום פשוט מדהים. צריך לחכות ולראות מבחינה קוסמטית אבל אני לא מודאגת. את יכולה להתקשר אלי ואני אספר לך בפרטי פרטים - 055696233 באופן כללי הוא השתמש במשחת אמלה וזריקת הרדמה והיה ניראה שלא כואב לו.
זהר - אם לא פיטריה אז מה כן?? האם זה מדבק? זה לא כואב ולתינוק אין לבן בלשון אבל אולי זו התחלה של פיטריה??
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|