פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 16:03 רונית מאת:
גם לי... כותרת:
גם לי יש כתם לבן - כבר 4 חודשים - לא כאב - לא בדקתי...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  09:59 רונה יקרה - פטריה זה כואב, אני חושבת שאם - זהר
26/3/2003  11:44 לרונה: בקשר לפרופ' דולברג - שוז
26/3/2003  13:43 לזהר ושוז - רונה
26/3/2003  13:59 רונה, גם לי לפעמים יש כתם לבן - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש