פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 13:06 אורלי של ליאור מאת:
אני שמה כמה טיפות של "אקליפטוס לימוני" במכשיר אדים חם כותרת:
וזה מאוד מקל. חוץ מזה אחרי כמה חודשים עם מכשיר אדים קר עברנו לחם
ואי אפשר אפילו להשוות. החדר מלא אדים,אפשר להוסיף שמנים וגם מחמם את החדר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  13:24 ליחה - סוז
26/3/2003  14:10 טיפול בליחה - מורגין
26/3/2003  14:18 בקשר לוודקה ולעראק - דוידה
26/3/2003  15:56 ליוגי.. - אנה
26/3/2003  18:27 שמן מנטה אסור לשימוש בפעוטות וילדים קטנים. גם לא כל אקליפטוס מתאים. הלימוני מעולה. (ל"ת) - זולו
26/3/2003  19:20 ואם באקליפטוס לימוני עסקתינו.. מישהי יודעת איך קוראים לו באנגלית? (ל"ת) - הגר
26/3/2003  20:53 כן... - זולו
26/3/2003  21:32 תודה זולו. (ל"ת) - הגר
26/3/2003  21:44 תינוקות שיכורים ודביקים - סוז
27/3/2003  10:02 סוז - דוידה
27/3/2003  13:14 דוידה, יתכן ויש משהו בדבריך, אתייעץ עם הרופא. תודה. (ל"ת) - סוז
27/3/2003  15:04 יופיאשמח לשמוע מה אמר לך (ל"ת) - דוידה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש