|
26/3/2003 13:06
|
אורלי של ליאור
|
מאת:
|
|
אני שמה כמה טיפות של "אקליפטוס לימוני" במכשיר אדים חם
|
כותרת:
|
וזה מאוד מקל. חוץ מזה אחרי כמה חודשים עם מכשיר אדים קר עברנו לחם ואי אפשר אפילו להשוות. החדר מלא אדים,אפשר להוסיף שמנים וגם מחמם את החדר.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|