פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 13:24 סוז מאת:
ליחה כותרת:
היי יוגי
ממליצה לבדוק את עניין התזונה
אני קצת קיצונית בנושא, אבל ידוע לי שחברות שהורידו מינון של מזונות המייצרים ליחה כגון: מוצרי חלב (לא יודעת אם את נותנת כבר כי הגוזל פצפון),בננות, אבוקדו, במבה, קמח לבן וסוכר לבן - דיווחו על שיפור, חלקי לפחות.

אני אימצתי תרופת סבתא, שבתי מאוד אוהבת, לשיעול עם ליחה.
אני מחממת בקערה עראק/אוזו לדרגת חמימות, ואז עושה בעדינות לילדה מסאג' עם הנוזל על איזור הריאות ואותו דבר גם בגב. מלבישה לה גופיית פלנל ופ'יגמה חמה, ובלילה כבר מורגש הבדל.

יש גם סירופ לשיעול הומאופטי של הוםגליל, לנו לא עזר, אבל שווה לנסות.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  13:06 אני שמה כמה טיפות של "אקליפטוס לימוני" במכשיר אדים חם - אורלי של ליאור
26/3/2003  14:10 טיפול בליחה - מורגין
26/3/2003  14:18 בקשר לוודקה ולעראק - דוידה
26/3/2003  15:56 ליוגי.. - אנה
26/3/2003  18:27 שמן מנטה אסור לשימוש בפעוטות וילדים קטנים. גם לא כל אקליפטוס מתאים. הלימוני מעולה. (ל"ת) - זולו
26/3/2003  19:20 ואם באקליפטוס לימוני עסקתינו.. מישהי יודעת איך קוראים לו באנגלית? (ל"ת) - הגר
26/3/2003  20:53 כן... - זולו
26/3/2003  21:32 תודה זולו. (ל"ת) - הגר
26/3/2003  21:44 תינוקות שיכורים ודביקים - סוז
27/3/2003  10:02 סוז - דוידה
27/3/2003  13:14 דוידה, יתכן ויש משהו בדבריך, אתייעץ עם הרופא. תודה. (ל"ת) - סוז
27/3/2003  15:04 יופיאשמח לשמוע מה אמר לך (ל"ת) - דוידה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש