פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
26/3/2003 14:18
דוידה
מאת:
בקשר לוודקה ולעראק
כותרת:
אתן בטוחות שזה כזה רעיון טוב? אלכוהול מתאדה בקלילות והתינוק נושם אותו.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
26/3/2003 13:06
אני שמה כמה טיפות של "אקליפטוס לימוני" במכשיר אדים חם
-
אורלי של ליאור
26/3/2003 13:24
ליחה
-
סוז
26/3/2003 14:10
טיפול בליחה
-
מורגין
26/3/2003 15:56
ליוגי..
-
אנה
26/3/2003 18:27
שמן מנטה אסור לשימוש בפעוטות וילדים קטנים. גם לא כל אקליפטוס מתאים. הלימוני מעולה. (ל"ת)
-
זולו
26/3/2003 19:20
ואם באקליפטוס לימוני עסקתינו.. מישהי יודעת איך קוראים לו באנגלית? (ל"ת)
-
הגר
26/3/2003 20:53
כן...
-
זולו
26/3/2003 21:32
תודה זולו. (ל"ת)
-
הגר
26/3/2003 21:44
תינוקות שיכורים ודביקים
-
סוז
27/3/2003 10:02
סוז
-
דוידה
27/3/2003 13:14
דוידה, יתכן ויש משהו בדבריך, אתייעץ עם הרופא. תודה. (ל"ת)
-
סוז
27/3/2003 15:04
יופיאשמח לשמוע מה אמר לך (ל"ת)
-
דוידה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש