פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 12:30 ארזית מאת:
נשמע לי נורא צעיר 3 חודשים..:) כותרת:
כבר להרדים לבד? מנסיוני (עם תינוק אחד..בינתיים..) עשויה נוכחותך לידו בכל תהליך ההרדמה (ולתפיסתי גם בזמן השינה...בהנחה שגם את ישנה) רק לתרום לתחושת האמון שלו ולבטחון הבסיסי שהוא עדיין בונה ביחס לעולם וביחס אלייך. אם יש לך כח והדבר לא עולה לך ב"דמים" (כוונתי שאת לא מתחרפנת, שיש לך סבלנות, שאת רוצה ומוכנה ושמקובל עלייך הרעיון שלי לגבי הגיל...)- אני הייתי מציעה להמשיך כמו עכשיו, בהבדל אחד, שאולי יקל עלייך במיידי ובטוח יקל בעתיד- נסי להרדים בעוד שיטות. בניענוע עדין, בחיבוק (גם של אבא- חשוב מאד מאד), בשיר שקט, או קולות מרגיעים אחרים (קולות נמוכים מאד מרגיעים קטנטנים), על הבטן (שלך או שלו...), בתוך מנשא, ולא אך ורק בציצי. זאת הייתה המלכודת שלי...במקום להרגיל אותו מהתחלה לדרכי הירדמות שונות (ולפחות אחת נוספת מלבד הציצי), "נרדמתי בשמירה" והזנחתי דרכים אחרות, עד שזו הייתה הדרך היחידה שהוא הסכים.
בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  11:00 להרדם לבד - ניבי
26/3/2003  11:23 אולי הוא לא מספיק עייף? - ענת ב
26/3/2003  12:04 נדחפת עם שאלה לגבי תינוק בן 11 חודשים שרוצה לחגוג בלילה - מ
26/3/2003  13:18 ענת, תודה על הקישור. סאלוש - הדברים שכתבת מדהימים! אולי תכתבי ספר? (ל"ת) - שרון-ש
26/3/2003  14:09 אין נוסחה אחת לכל התינוקות וגם לא אחת לכל האמהות (ל"ת) - marcy g
26/3/2003  14:16 ברח לי... סליחה - marcy g
26/3/2003  15:09 ממליצה לך בחום לקרוא את "הלוחשת לתינוקות" - גלית.ג
26/3/2003  15:16 כל ילד זה סיפור אחר אבל - יוסי
26/3/2003  16:04 לדעתי מה שהכי חשוב זה שלא תהיה ברפרטואר אופציה אחת ויחידה להרדמות אלא גם מנשא גם עגלה גם במיטה גם בידיים וכו,.. (ל"ת) - בלו
26/3/2003  16:50 אוי, זה כתוב יפה! - סאלוש
26/3/2003  19:32 סאלוש- גם אני קראתי את מה שכתבת, וזה כתוב בצורה מדהימה - טלי א.
26/3/2003  20:30 סאלוש, זה מדהים, אני בדיוק קוראת 'עקרון הרצף' - נועה
26/3/2003  21:09 מאמר נהדר! עורר בי הקבלות לעולמנו אנו - מאיה פהוא
26/3/2003  22:16 גם לי היתה את אותה הבעיה אבל אז אימצתי את הרעיון של ליאתיתי - איריס אשוח
26/3/2003  23:35 ומומה עם תינוק שמוכן לישון רק במיטה איתנו? (ל"ת) - ניבה
26/3/2003  23:50 זה מאד אישי - אני ממש לא נהנית לעשות "סדר יום" - אמא ל-5
26/3/2003  23:56 "הלוחשת לתינוקות" - ספר איום ונורא לדעתי!!! (ל"ת) - אמא ל-5
27/3/2003  06:24 ספר שאני דווקא מאד אוהבת: "הורים גם בלילה" של ד"ר סירס. (ל"ת) - אמא ל-5
27/3/2003  13:10 אם כבר ספרים והוראות שימוש בילדים... - ענת ב
27/3/2003  20:31 תהיות שלי לגבי בכי של תינוקות - רותמית
28/3/2003  01:00 תודה ועוד מחשבות - סאלוש
30/3/2003  15:06 סאלוש אם את עוד בסביבה (קשה להאמין אבל) - נועה
30/3/2003  23:59 נועה - בכיף :) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש