פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
26/3/2003 13:18
שרון-ש
מאת:
ענת, תודה על הקישור. סאלוש - הדברים שכתבת מדהימים! אולי תכתבי ספר? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
26/3/2003 11:00
להרדם לבד
-
ניבי
26/3/2003 11:23
אולי הוא לא מספיק עייף?
-
ענת ב
26/3/2003 12:04
נדחפת עם שאלה לגבי תינוק בן 11 חודשים שרוצה לחגוג בלילה
-
מ
26/3/2003 12:30
נשמע לי נורא צעיר 3 חודשים..:)
-
ארזית
26/3/2003 14:09
אין נוסחה אחת לכל התינוקות וגם לא אחת לכל האמהות (ל"ת)
-
marcy g
26/3/2003 14:16
ברח לי... סליחה
-
marcy g
26/3/2003 15:09
ממליצה לך בחום לקרוא את "הלוחשת לתינוקות"
-
גלית.ג
26/3/2003 15:16
כל ילד זה סיפור אחר אבל
-
יוסי
26/3/2003 16:04
לדעתי מה שהכי חשוב זה שלא תהיה ברפרטואר אופציה אחת ויחידה להרדמות אלא גם מנשא גם עגלה גם במיטה גם בידיים וכו,.. (ל"ת)
-
בלו
26/3/2003 16:50
אוי, זה כתוב יפה!
-
סאלוש
26/3/2003 19:32
סאלוש- גם אני קראתי את מה שכתבת, וזה כתוב בצורה מדהימה
-
טלי א.
26/3/2003 20:30
סאלוש, זה מדהים, אני בדיוק קוראת 'עקרון הרצף'
-
נועה
26/3/2003 21:09
מאמר נהדר! עורר בי הקבלות לעולמנו אנו
-
מאיה פהוא
26/3/2003 22:16
גם לי היתה את אותה הבעיה אבל אז אימצתי את הרעיון של ליאתיתי
-
איריס אשוח
26/3/2003 23:35
ומומה עם תינוק שמוכן לישון רק במיטה איתנו? (ל"ת)
-
ניבה
26/3/2003 23:50
זה מאד אישי - אני ממש לא נהנית לעשות "סדר יום"
-
אמא ל-5
26/3/2003 23:56
"הלוחשת לתינוקות" - ספר איום ונורא לדעתי!!! (ל"ת)
-
אמא ל-5
27/3/2003 06:24
ספר שאני דווקא מאד אוהבת: "הורים גם בלילה" של ד"ר סירס. (ל"ת)
-
אמא ל-5
27/3/2003 13:10
אם כבר ספרים והוראות שימוש בילדים...
-
ענת ב
27/3/2003 20:31
תהיות שלי לגבי בכי של תינוקות
-
רותמית
28/3/2003 01:00
תודה ועוד מחשבות
-
סאלוש
30/3/2003 15:06
סאלוש אם את עוד בסביבה (קשה להאמין אבל)
-
נועה
30/3/2003 23:59
נועה - בכיף :)
-
סאלוש
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש