|
26/3/2003 19:32
|
טלי א.
|
מאת:
|
|
סאלוש- גם אני קראתי את מה שכתבת, וזה כתוב בצורה מדהימה
|
כותרת:
|
תיארת שם הכל בצורה כל כך יפה...וכמה שזה נכון מה שכתבת שם. רק שלחלקנו מאוד קשה ליישם את הדברים האלו. אבל- הדברים שכתבת הם חומר למחשבה תודה אביטל
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|