ומה שכתבת כל כך מתאים. אני באמת תוהה לפעמים עד כמה זה ריאליסטי מה שהיא כותבת (אנחנו עדין בשלב ה'לפני') והיא כותבת בצורה כל כך דרמטית וקורעת לב, שאני נשבעת כל פעם מחדש שהתינוק לא ירד לי מהידים, לפחות לא כל עוד הוא לא רוצה. השאלה היא, אם אעמוד בזה, ואם זה באמת מה שהוא ירצה... בכל מקרה נעים לקרוא מישהו עם נסיון (בטח ביחס אלינו!) שיכול לאשש את הדברים ולתת להם תוקף הגיוני וגם ישים. תודה! אני בטח אשוב אליך לעצות כשהדברים יהפכו יותר מעשיים...
|
תוכן התגובה:
|