כל ערב אני עושה לו אמבטיה,לא ננעלת על שעה קבועה אבל משהו בין 7 ל 9 בערב,עיסוי,שמה אותו במיטה עם מוסיקה נעימה של המובייל והוא נרדם. לקח קצת זמן להרגיל אותו ולפעמים אני נעזרת גם במוצץ(רעיון מצויין לגביך כי את אומרת שהוא נצמד הרבה לציצי) אבל הוא כבר התרגל לישון בשעות האלו,גם אם הוא ישן כל היום אני התחלתי עם סדר היום בגיל 5 שבועות-יחסית מוקדם לפי מה שאומרים פה בפורום-אבל עובדה שזה עזר בעיקר כשלפני זה היו לנו לילות לבנים והייתי עושה רוטציות עם אבא שלו עד שהוא היה נרדם זהו-אז שיהיה בהצלחה ואל יאוש,בסוף הם יודעים שלילה זה זמן לישון
|
תוכן התגובה:
|