פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 22:16 איריס אשוח מאת:
גם לי היתה את אותה הבעיה אבל אז אימצתי את הרעיון של ליאתיתי כותרת:
כל ערב אני עושה לו אמבטיה,לא ננעלת על שעה קבועה אבל משהו בין 7 ל 9 בערב,עיסוי,שמה אותו במיטה עם מוסיקה נעימה של המובייל והוא נרדם.
לקח קצת זמן להרגיל אותו ולפעמים אני נעזרת גם במוצץ(רעיון מצויין לגביך כי את אומרת שהוא נצמד הרבה לציצי) אבל הוא כבר התרגל לישון בשעות האלו,גם אם הוא ישן כל היום
אני התחלתי עם סדר היום בגיל 5 שבועות-יחסית מוקדם לפי מה שאומרים פה בפורום-אבל עובדה שזה עזר בעיקר כשלפני זה היו לנו לילות לבנים והייתי עושה רוטציות עם אבא שלו עד שהוא היה נרדם
זהו-אז שיהיה בהצלחה ואל יאוש,בסוף הם יודעים שלילה זה זמן לישון

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  11:00 להרדם לבד - ניבי
26/3/2003  11:23 אולי הוא לא מספיק עייף? - ענת ב
26/3/2003  12:04 נדחפת עם שאלה לגבי תינוק בן 11 חודשים שרוצה לחגוג בלילה - מ
26/3/2003  12:30 נשמע לי נורא צעיר 3 חודשים..:) - ארזית
26/3/2003  13:18 ענת, תודה על הקישור. סאלוש - הדברים שכתבת מדהימים! אולי תכתבי ספר? (ל"ת) - שרון-ש
26/3/2003  14:09 אין נוסחה אחת לכל התינוקות וגם לא אחת לכל האמהות (ל"ת) - marcy g
26/3/2003  14:16 ברח לי... סליחה - marcy g
26/3/2003  15:09 ממליצה לך בחום לקרוא את "הלוחשת לתינוקות" - גלית.ג
26/3/2003  15:16 כל ילד זה סיפור אחר אבל - יוסי
26/3/2003  16:04 לדעתי מה שהכי חשוב זה שלא תהיה ברפרטואר אופציה אחת ויחידה להרדמות אלא גם מנשא גם עגלה גם במיטה גם בידיים וכו,.. (ל"ת) - בלו
26/3/2003  16:50 אוי, זה כתוב יפה! - סאלוש
26/3/2003  19:32 סאלוש- גם אני קראתי את מה שכתבת, וזה כתוב בצורה מדהימה - טלי א.
26/3/2003  20:30 סאלוש, זה מדהים, אני בדיוק קוראת 'עקרון הרצף' - נועה
26/3/2003  21:09 מאמר נהדר! עורר בי הקבלות לעולמנו אנו - מאיה פהוא
26/3/2003  23:35 ומומה עם תינוק שמוכן לישון רק במיטה איתנו? (ל"ת) - ניבה
26/3/2003  23:50 זה מאד אישי - אני ממש לא נהנית לעשות "סדר יום" - אמא ל-5
26/3/2003  23:56 "הלוחשת לתינוקות" - ספר איום ונורא לדעתי!!! (ל"ת) - אמא ל-5
27/3/2003  06:24 ספר שאני דווקא מאד אוהבת: "הורים גם בלילה" של ד"ר סירס. (ל"ת) - אמא ל-5
27/3/2003  13:10 אם כבר ספרים והוראות שימוש בילדים... - ענת ב
27/3/2003  20:31 תהיות שלי לגבי בכי של תינוקות - רותמית
28/3/2003  01:00 תודה ועוד מחשבות - סאלוש
30/3/2003  15:06 סאלוש אם את עוד בסביבה (קשה להאמין אבל) - נועה
30/3/2003  23:59 נועה - בכיף :) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש