פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/3/2003 15:06 נועה מאת:
סאלוש אם את עוד בסביבה (קשה להאמין אבל) כותרת:
פספסתי את תשובתך ורציתי רק להודות לך שוב על שילוב התיאוריה עם המעשה (זה חשוב לא פחות מהתאוריה עצמה אם לא יותר!!) נועה (ה'לפני')

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  11:00 להרדם לבד - ניבי
26/3/2003  11:23 אולי הוא לא מספיק עייף? - ענת ב
26/3/2003  12:04 נדחפת עם שאלה לגבי תינוק בן 11 חודשים שרוצה לחגוג בלילה - מ
26/3/2003  12:30 נשמע לי נורא צעיר 3 חודשים..:) - ארזית
26/3/2003  13:18 ענת, תודה על הקישור. סאלוש - הדברים שכתבת מדהימים! אולי תכתבי ספר? (ל"ת) - שרון-ש
26/3/2003  14:09 אין נוסחה אחת לכל התינוקות וגם לא אחת לכל האמהות (ל"ת) - marcy g
26/3/2003  14:16 ברח לי... סליחה - marcy g
26/3/2003  15:09 ממליצה לך בחום לקרוא את "הלוחשת לתינוקות" - גלית.ג
26/3/2003  15:16 כל ילד זה סיפור אחר אבל - יוסי
26/3/2003  16:04 לדעתי מה שהכי חשוב זה שלא תהיה ברפרטואר אופציה אחת ויחידה להרדמות אלא גם מנשא גם עגלה גם במיטה גם בידיים וכו,.. (ל"ת) - בלו
26/3/2003  16:50 אוי, זה כתוב יפה! - סאלוש
26/3/2003  19:32 סאלוש- גם אני קראתי את מה שכתבת, וזה כתוב בצורה מדהימה - טלי א.
26/3/2003  20:30 סאלוש, זה מדהים, אני בדיוק קוראת 'עקרון הרצף' - נועה
26/3/2003  21:09 מאמר נהדר! עורר בי הקבלות לעולמנו אנו - מאיה פהוא
26/3/2003  22:16 גם לי היתה את אותה הבעיה אבל אז אימצתי את הרעיון של ליאתיתי - איריס אשוח
26/3/2003  23:35 ומומה עם תינוק שמוכן לישון רק במיטה איתנו? (ל"ת) - ניבה
26/3/2003  23:50 זה מאד אישי - אני ממש לא נהנית לעשות "סדר יום" - אמא ל-5
26/3/2003  23:56 "הלוחשת לתינוקות" - ספר איום ונורא לדעתי!!! (ל"ת) - אמא ל-5
27/3/2003  06:24 ספר שאני דווקא מאד אוהבת: "הורים גם בלילה" של ד"ר סירס. (ל"ת) - אמא ל-5
27/3/2003  13:10 אם כבר ספרים והוראות שימוש בילדים... - ענת ב
27/3/2003  20:31 תהיות שלי לגבי בכי של תינוקות - רותמית
28/3/2003  01:00 תודה ועוד מחשבות - סאלוש
30/3/2003  23:59 נועה - בכיף :) - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש