פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
26/3/2003 11:52
זהר
מאת:
מי אמר שנותנים...? מי אלו הנותנים האלו...? מי מחליט...?
כותרת:
לפי טיפת חלב, אם לקצר, נותנים ברזל מגיל ארבעה חודשים. לא יודעת כמה טיפות אבל זה בהדרגה להבנתי.
אני לא נותנת ברזל לתינוק שלי אבל זו החלטה אישית.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
26/3/2003 11:53
מגיל 4 חודשים, 3 טיפות ביום ("פריפל 3" מומלץ)
-
נטלי
26/3/2003 12:17
לפי טיפת חלב צריך לתת ברזל מגיל חודש פעם ביום שתי טיפות (ל"ת)
-
שרון
26/3/2003 12:24
לשרון- נראה לי שהתבלבלת בין ברזל לבין ויטמינים איי פלוס די שאותם נותנים מגיל חודש במינון שתי טיפות ביום. (ל"ת)
-
מיכל פ
26/3/2003 12:32
אני התיעצתי עם רופא הילדים שלי
-
דוידה
26/3/2003 12:56
מסכימה עם דוידה
-
סוז
26/3/2003 13:01
מחזקת לחלוטין ידיהן של שתי קודמותי
-
גילי אבישי
26/3/2003 13:12
חיפוש קצר יניב הרבה מאוד דעות והמלצות לכל הכיוונים.
-
שרון-ש
26/3/2003 13:39
לדוידה - בגיל שמונה חודשים בעצם תעשו בדיקת דם? (ל"ת)
-
יעלי
26/3/2003 13:46
עשיתי כבר בגיל תשעה חודשים , הוא לא סובל מחוסר. שאלה לשרון ש
-
דוידה
26/3/2003 15:38
לינק להודעה סופר מפורטת של Adi היקרה והחסרה
-
אסנת ש.
27/3/2003 10:08
אסנת תודה
-
דוידה
27/3/2003 14:41
דוידה - אנחנו דווקא נתנו ברזל באדיקות מגיל 4 חודשים
-
מרב ב
27/3/2003 15:02
מרב הבנת שאני הולכת על תחושות בטן? ממש לא קיראי את ההודעות שלי
-
דוידה
27/3/2003 15:06
ולא הפסקתי בגיל שנה, אף פעם לא התחלתי.
-
דוידה
27/3/2003 18:04
דוידה, את ברורה מאד
-
מרב ב
27/3/2003 18:54
ברור שאני מקפידה על התזונה שלו אב לא הבנתי למה לחזור על הבדיקה
-
דוידה
27/3/2003 20:04
למרב
-
רותמית
27/3/2003 23:21
מירב-המוגלובין נמוך הוא לא תמיד דווקא חוסר בברזל!
-
גילי אבישי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש