פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 11:52 זהר מאת:
מי אמר שנותנים...? מי אלו הנותנים האלו...? מי מחליט...? כותרת:
לפי טיפת חלב, אם לקצר, נותנים ברזל מגיל ארבעה חודשים. לא יודעת כמה טיפות אבל זה בהדרגה להבנתי.
אני לא נותנת ברזל לתינוק שלי אבל זו החלטה אישית.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  11:53 מגיל 4 חודשים, 3 טיפות ביום ("פריפל 3" מומלץ) - נטלי
26/3/2003  12:17 לפי טיפת חלב צריך לתת ברזל מגיל חודש פעם ביום שתי טיפות (ל"ת) - שרון
26/3/2003  12:24 לשרון- נראה לי שהתבלבלת בין ברזל לבין ויטמינים איי פלוס די שאותם נותנים מגיל חודש במינון שתי טיפות ביום. (ל"ת) - מיכל פ
26/3/2003  12:32 אני התיעצתי עם רופא הילדים שלי - דוידה
26/3/2003  12:56 מסכימה עם דוידה - סוז
26/3/2003  13:01 מחזקת לחלוטין ידיהן של שתי קודמותי - גילי אבישי
26/3/2003  13:12 חיפוש קצר יניב הרבה מאוד דעות והמלצות לכל הכיוונים. - שרון-ש
26/3/2003  13:39 לדוידה - בגיל שמונה חודשים בעצם תעשו בדיקת דם? (ל"ת) - יעלי
26/3/2003  13:46 עשיתי כבר בגיל תשעה חודשים , הוא לא סובל מחוסר. שאלה לשרון ש - דוידה
26/3/2003  15:38 לינק להודעה סופר מפורטת של Adi היקרה והחסרה - אסנת ש.
27/3/2003  10:08 אסנת תודה - דוידה
27/3/2003  14:41 דוידה - אנחנו דווקא נתנו ברזל באדיקות מגיל 4 חודשים - מרב ב
27/3/2003  15:02 מרב הבנת שאני הולכת על תחושות בטן? ממש לא קיראי את ההודעות שלי - דוידה
27/3/2003  15:06 ולא הפסקתי בגיל שנה, אף פעם לא התחלתי. - דוידה
27/3/2003  18:04 דוידה, את ברורה מאד - מרב ב
27/3/2003  18:54 ברור שאני מקפידה על התזונה שלו אב לא הבנתי למה לחזור על הבדיקה - דוידה
27/3/2003  20:04 למרב - רותמית
27/3/2003  23:21 מירב-המוגלובין נמוך הוא לא תמיד דווקא חוסר בברזל! - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש