|
26/3/2003 13:46
|
דוידה
|
מאת:
|
|
עשיתי כבר בגיל תשעה חודשים , הוא לא סובל מחוסר. שאלה לשרון ש
|
כותרת:
|
אני מבינה שקראת הרבה בנושא והגעת למסקנה שכדאי לתת גם אם התינוק לא אנמי. למה בעצם? כי גם אני קראתי אבל בכל הספרים כתוב שעודף ברזל מזיק.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|