פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/3/2003 18:57 נועה מאת:
סאלוש עכשיו ראיתי שראית (זה היה כל כך מזמן)... ניפגש בשמחות (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  09:03 אגב, הטפסים נמצאים ב"פריטים בעבודה" - לחצו על "נוספים" ותגלו אותם... - זהר
30/3/2003  12:13 סליחה זהר מתוקה - הוספתי תמונות לאלבום! - סאלוש
30/3/2003  13:50 סליחה על הבורות וההידחפות - איך מגיעים לאלבום?. (ל"ת) - בלו
30/3/2003  14:09 לסאלוש וגם לבלו - אמא של אדם
30/3/2003  14:44 לפני או אחרי האלבום, אל תשכחו להיכנס ללינק מההודע של זהר, ולכתוב המלצות על מדריכות הכנה ללידה (ל"ת) - ע
30/3/2003  15:16 ע' תודה. כבר שקלתי הודעה עצובה וחפוית ראש... האמת זה מבאס אבל אני אופטימית... (ל"ת) - זהר
30/3/2003  16:01 הי זהר - אני לא מצליחה להגיע לטופס ההמלצה..האם משהו נעלם קשות מעיני או שיש עם זה בעיה? (ל"ת) - בלו
30/3/2003  16:25 שיואו!!איזה כיף האלבום הזה..כמה חיוכים ..מתנה נהדרת ליום ההולדת שלי (היום היום..)והוספתי גם תמונות של אליענה.. (ל"ת) - בלו
30/3/2003  16:38 הי זהר -מצאתי ושלחתי לך (בשם נירה ויעל) - מצטערת על בלבולי ה..ועל ההודעות הרבות.. (ל"ת) - בלו
30/3/2003  22:58 בלו יקרה, המון מזל טוב! ואליענה מתוקה להפליא (ל"ת) - אסנת ש.
30/3/2003  23:26 אני קורנת מאושר - סאלוש
30/3/2003  23:50 אליענה מתו-קה! אבל את אדם לא מצאתי (ל"ת) - סאלוש
30/3/2003  23:50 אופס אני מעופפת... מזל טוב בלו!! (ל"ת) - סאלוש
31/3/2003  18:17 הי סאלוש, נעים להכיר - נועה
31/3/2003  22:37 בלו - המון מזל טוב, אושר ושמחה ולגבי תמונות האפרוחיות .... - שרי
1/4/2003  09:07 סאלוש ובלו- נעים להכיר את הפרצוף מאחורי השם. תמונות מקסימות. ומזל טוב (לבלו...באיחור של יום?יומיים?...) (ל"ת) - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש