פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
31/3/2003 18:57
נועה
מאת:
סאלוש עכשיו ראיתי שראית (זה היה כל כך מזמן)... ניפגש בשמחות (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/3/2003 09:03
אגב, הטפסים נמצאים ב"פריטים בעבודה" - לחצו על "נוספים" ותגלו אותם...
-
זהר
30/3/2003 12:13
סליחה זהר מתוקה - הוספתי תמונות לאלבום!
-
סאלוש
30/3/2003 13:50
סליחה על הבורות וההידחפות - איך מגיעים לאלבום?. (ל"ת)
-
בלו
30/3/2003 14:09
לסאלוש וגם לבלו
-
אמא של אדם
30/3/2003 14:44
לפני או אחרי האלבום, אל תשכחו להיכנס ללינק מההודע של זהר, ולכתוב המלצות על מדריכות הכנה ללידה (ל"ת)
-
ע
30/3/2003 15:16
ע' תודה. כבר שקלתי הודעה עצובה וחפוית ראש... האמת זה מבאס אבל אני אופטימית... (ל"ת)
-
זהר
30/3/2003 16:01
הי זהר - אני לא מצליחה להגיע לטופס ההמלצה..האם משהו נעלם קשות מעיני או שיש עם זה בעיה? (ל"ת)
-
בלו
30/3/2003 16:25
שיואו!!איזה כיף האלבום הזה..כמה חיוכים ..מתנה נהדרת ליום ההולדת שלי (היום היום..)והוספתי גם תמונות של אליענה.. (ל"ת)
-
בלו
30/3/2003 16:38
הי זהר -מצאתי ושלחתי לך (בשם נירה ויעל) - מצטערת על בלבולי ה..ועל ההודעות הרבות.. (ל"ת)
-
בלו
30/3/2003 22:58
בלו יקרה, המון מזל טוב! ואליענה מתוקה להפליא (ל"ת)
-
אסנת ש.
30/3/2003 23:26
אני קורנת מאושר
-
סאלוש
30/3/2003 23:50
אליענה מתו-קה! אבל את אדם לא מצאתי (ל"ת)
-
סאלוש
30/3/2003 23:50
אופס אני מעופפת... מזל טוב בלו!! (ל"ת)
-
סאלוש
31/3/2003 18:17
הי סאלוש, נעים להכיר
-
נועה
31/3/2003 22:37
בלו - המון מזל טוב, אושר ושמחה ולגבי תמונות האפרוחיות ....
-
שרי
1/4/2003 09:07
סאלוש ובלו- נעים להכיר את הפרצוף מאחורי השם. תמונות מקסימות. ומזל טוב (לבלו...באיחור של יום?יומיים?...) (ל"ת)
-
לירון
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש