|
31/3/2003 11:29
|
פולינה
|
מאת:
|
|
ארזית יקרה - מזלטוב!
|
כותרת:
|
כל כך מסכימה עם כל מה שכתבת - גם כאן וגם למעלה (ל'לא חשוב'). קראתי עכשיו שוב את סיפור הלידה שלך (מה לעשות, מן הפרעת 'חובבי היסטוריה' שכזאת...) ועוד כמה דברים שכתבת בימי ראשית הפורום וההריון... את מדהימה! אם תרשי לי אוסיף את הלינק.
פולינה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|