פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/3/2003 11:29 פולינה מאת:
ארזית יקרה - מזלטוב! כותרת:
כל כך מסכימה עם כל מה שכתבת - גם כאן וגם למעלה (ל'לא חשוב').
קראתי עכשיו שוב את סיפור הלידה שלך (מה לעשות, מן הפרעת 'חובבי היסטוריה' שכזאת...) ועוד כמה דברים שכתבת בימי ראשית הפורום וההריון...
את מדהימה!
אם תרשי לי אוסיף את הלינק.

פולינה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  10:31 מילא התבאסות אבל חרדות... - רותי
30/3/2003  11:11 גם אני חשבתי שזו המצאה אישית שלי - קצת היפוכונדרית
30/3/2003  11:13 רותי, איריסים, מזדהה עם שתיכן - ליאתיתי
30/3/2003  11:15 3 בכלל-ים במשפט אחד. מעולה. טוב נו, רואים מי לא ישן כ"כ בלילה...(: (ל"ת) - ליאתיתי
30/3/2003  12:47 מה לעשות זה חלק מהענין... - אורלי של ליאור
30/3/2003  13:26 גם אצלי אותו הדבר, אבל אפשר להסתכל על הדברים גם אחרת - ארזית
31/3/2003  11:13 ארזית תודה על מילים חכמות כל כך. - זהר
31/3/2003  11:16 זהר תודה...אולי נחה עלי המוזה כי היום שנתיים ללידת ארז (כן, זה יום הולדת גם שלי בעצם) (ל"ת) - ארזית
31/3/2003  11:30 מצטרפת למזלטובים של פולינה לארז וארזית !!! (ל"ת) - זהר
31/3/2003  12:10 וואו פולינה..בטח שאת יכולה להוסיף.. ותודה לשתיכן על הברכות.. (ל"ת) - ארזית המסמיקה
31/3/2003  12:24 הנה היום אני מאושרת שוב ותודה לכולן - איריסים
31/3/2003  12:58 ארזית יקרה, המון מזל טוב לך ולארז!! (ל"ת) - אסנת ש.
31/3/2003  14:35 הנהו, בהמשכים: - ענת ב
31/3/2003  15:00 ארזית יקרה, קראתי עכשיו את סיפור הלידה שלך - אסנת ש.
31/3/2003  15:10 ארזית, המון מזלטופים!!! (ל"ת) - נירה
31/3/2003  16:11 יום הולדת שמח כפול ומכופל!!! - סאלוש
31/3/2003  19:31 תודה רבה. ולא, זה לא יום ההולדת שלי..התכוונתי יום הולדת במובן של להפוך לאמא... גם זה מין יום הולדת לא? - ארזית
31/3/2003  23:27 ארזית יקרה... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש