|
30/3/2003 12:46
|
עדה
|
מאת:
|
|
חמוטל,
|
כותרת:
|
אין לי מילים. הן נשארו תקועות אי שם במעלה הגרון או האצבעות. גם אם אתאמץ שבוע, לא אצליח להסביר לך עד כמה הסיפור שלך ריגש אותי. זה נקרא לי כל כך טוב, כל כך נכון, כל כך כואב ונורא וכל כך מושלם ונפלא. מאחלת לך המון אושר, ולאמיתי שהמשך חייו יהיו כמו לידתו.
עדה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|