פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/3/2003 12:46 עדה מאת:
חמוטל, כותרת:
אין לי מילים.
הן נשארו תקועות אי שם במעלה הגרון או האצבעות.
גם אם אתאמץ שבוע, לא אצליח להסביר לך עד כמה הסיפור שלך ריגש אותי.
זה נקרא לי כל כך טוב, כל כך נכון, כל כך כואב ונורא וכל כך מושלם ונפלא.
מאחלת לך המון אושר, ולאמיתי שהמשך חייו יהיו כמו לידתו.

עדה.




תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  10:30 ווהו! איזו צמרמורת! אכן סיפור יפהפה, מלא עוצמה! מזל טוב! (ל"ת) - מיכל ל
30/3/2003  10:33 כל הכבוד - קרין
30/3/2003  10:46 מרגש - עדי אמא של יובל
30/3/2003  11:03 יש לי דמעות... - ליאתיתי
30/3/2003  11:11 המון מזל טוב ואושר. ותודה על הסיפור המרגש. (ל"ת) - רויטל
30/3/2003  11:18 וואו. גם אני דומעת. את מדהימה וגם אמיתי, ואיך להסביר - זהר
30/3/2003  11:28 אוי, באמת מדהים ונורא מרגש, - תמי
30/3/2003  11:30 המון מזל טוב!!! - סאלוש
30/3/2003  11:47 יקירה אשמח אם תוכלי לכתוב לי למייל - אנינה
30/3/2003  12:30 חמותל-איזה סיפור מרגש! - יעל.ש
30/3/2003  12:43 סיפור מקסים, כל הכבוד !!! (ל"ת) - אורלי של ליאור
30/3/2003  12:53 מזל טוב, אבל למה לסבול כל כך?? - לא חשוב
30/3/2003  12:54 יקרה - טל מ
30/3/2003  13:07 ל"לא חשוב" אני לא יכולה לענות בשם חמוטל אבל יכולה לנסות להסביר את דעתי האישית - אורלי של ליאור
30/3/2003  13:40 לאורלי של ליאור - לא חשוב
30/3/2003  13:41 חמוטל..את מדהימה!!! - בלו
30/3/2003  13:45 המטרה היא לא "לצאת גיבורה" אני שוב אומרת לכל אחת הזכות לבחור מה שמתאים לה (ל"ת) - אורלי של ליאור
30/3/2003  13:48 מקסים מקסים מקסים. מזל טוב ואושר (ל"ת) - הדססס
30/3/2003  14:05 וואו חמוטל, נהיו לי דמעות בעניים. מזל טוב ושמחה (ל"ת) - גליה
30/3/2003  14:12 חמוטל יקרה - את מדהימה! מזלטוב! ול - "לא חשוב" - פולינה
30/3/2003  14:31 מזל טוב *בוכה* איזה יופי של סיפור. (ל"ת) - ארזית
30/3/2003  14:43 מזל טוב ובקשה - עדי
30/3/2003  14:59 מדהים, חזק, המון מזל טוב , אושר ואושר ואושר (ל"ת) - טל טול
30/3/2003  16:24 איזה יופי. תודה על השיתוף ומזל טוב לכם. (ל"ת) - שרון-ש
30/3/2003  18:15 אני לא עומדת בזה,פשוט יושבת ובוכה,זה מדהים וכל כך פשוט ואמיתי,הלוואי עלי...מזל טוב!!! (ל"ת) - גילי אבישי
30/3/2003  18:56 תודה לכולכן על התגובות -זה נעים להרגיש שהשיתוף חשוב... אנינה ועדי -יש לי בעיה במחשב וקושי לחזור אליכן באימייל מכאן, אבל אתן מוזמנות לכתוב אלי למייל- אני אשמח. (ל"ת) - חמוטל
30/3/2003  19:17 איזה סיפור נפלא! ובחרתם לו שם מקסים. המון אושר! (ל"ת) - מיכל פ
30/3/2003  20:33 הלוואי והעוצמה הזו שהיתה בלידתו תלווה את אמיתי ואותכם כל חייכם.מזלטוב!!!! (ל"ת) - שרי 2
30/3/2003  20:52 ל"לא חשוב" - מישהי שמעדיפה לא להזדהות הפעם
30/3/2003  23:23 אלף סליחות לחמוטל על שינוי הנושא! ל"לא חשוב" - - סאלוש
31/3/2003  07:56 למישהי שמעדיפה לא להזדהות הפעם - לא חשוב
31/3/2003  09:56 לידה נהדרת (אני עובדת על הסיפור שלי, אבל הוא די דומה...), ול"לא חשוב" - יחי ההבדל בין טיפול שיניים ולידה... - כרמית_מ
31/3/2003  11:12 ל"לא חשוב" - ארזית
31/3/2003  16:08 ל"לא חשוב" - למעשה אני די איתך... - סאלוש
31/3/2003  18:26 ל'לא חשוב' - אחת שעברה קיסרי וגם לידה רגילה
31/3/2003  18:42 כי בחורות כמוך מפחידות אותי. למה לי להכנס לך לפה? (ל"ת) - ושכחתי למה אני לא מזדהה...
31/3/2003  19:04 ל"לא חשוב" - איך אמרה נירית שפירא לא מזמן? את יולדת כמו שאת חיה. אם לא הבנת - חני
31/3/2003  19:35 מזל טוב לחמוטל על סיפור נפלא ולידה נפלאה, ומשהו ללא חשוב - תותשדה
31/3/2003  23:13 קודם כל לחמוטל - סיפור מרגש ומופלא - המון אושר ואהבה.. ולגבי חווית הלידה.. - שרי
1/4/2003  07:52 אני יולדת כמו שאני חיה? - לא חשוב
1/4/2003  08:51 ל"לא חשוב" - לא הגבורה היא העומדת כאן על הפרק - מיכל ל
1/4/2003  09:28 מיכל - בוודאי שאני נותנת את הכבוד לכל בחירה - לא חשוב
1/4/2003  10:11 ובכל זאת - כן, גם יש כאן העצמה - מיכל ל
1/4/2003  11:23 ל"לא חשוב": אז לא תביני. אז מה יקרה? (ל"ת) - ארזית
1/4/2003  11:30 לארזית - לא יקרה כלום, אבל איזו מן תשובה זו?...(קלה, מה שבטוח). ואותי לימדו שהניסוח הנכון הוא "לא הצלחתי להסביר את עצמי", ולא "לא הבנת". (ל"ת) - לא חשוב
1/4/2003  12:10 שאלה טובה, אם אין "באמצע" - ענת ב
1/4/2003  12:19 ל "לא חשוב" - אנסה לקבל על עצמי את ה"אתגר" ולהסביר - עדה
1/4/2003  12:21 לימדו אותך לא נכון. נגלוש לפילוסופיה אבל שיהיה - ארזית
1/4/2003  12:38 ארזית, דווקא לימדו אותי נכון (וצדקו) - לא חשוב
1/4/2003  12:47 לעדה, הבנתי מה שכתבת - לא חשוב
1/4/2003  13:48 לא חשוב - אני מניחה שאת אמא. - כרמית_מ
1/4/2003  13:57 ל"לא חשוב", רוצה להתייחס למשפט אחד שלך - נונה
1/4/2003  14:53 הי,לא חשוב-דווקא חשוב! - גילי אבישי
1/4/2003  16:00 חמוטל יקרה שלי מאוד - ליאת
1/4/2003  16:03 ללא חשוב-לידה, כאבים ולמה זה טוב בכלל - חני
1/4/2003  16:47 לא חשוב - תוספות - כרמית_מ
1/4/2003  23:14 חמוטל יקרה - איריס גוב
1/4/2003  23:23 אפידורל כן לא או אולי. - ריש
2/4/2003  04:33 גילי - חיבוק חם ממני. ושרי - כתבת כל כך יפה! - שרון-ש
2/4/2003  12:13 "לא חשוב"... חבל שתשובותיי נשמעות לך "נפוחות", אני עניתי לך בכנות ובלי יומרות. - ארזית
6/4/2003  10:46 סיפור מקסים, שם מקסים עוד יותר - אמא 11
8/4/2003  18:04 אמא 11 - וואו! אמיתי כי - חמוטל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש