|
30/3/2003 14:43
|
עדי
|
מאת:
|
|
מזל טוב ובקשה
|
כותרת:
|
לקרוא תיאורי לידה כמו שלך עוזר לי להיות חזקה לקראת לידת בית מתוכננת בחודש יוני. כל הכבוד!!! אשמח אם תוכלי ליצור קשר ולענות על כמה שאלות )בעיקר בנושא הכאב( המון המון מזל טוב והצלחה בהמשך
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|