פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
30/3/2003 20:33
שרי 2
מאת:
הלוואי והעוצמה הזו שהיתה בלידתו תלווה את אמיתי ואותכם כל חייכם.מזלטוב!!!! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/3/2003 10:30
ווהו! איזו צמרמורת! אכן סיפור יפהפה, מלא עוצמה! מזל טוב! (ל"ת)
-
מיכל ל
30/3/2003 10:33
כל הכבוד
-
קרין
30/3/2003 10:46
מרגש
-
עדי אמא של יובל
30/3/2003 11:03
יש לי דמעות...
-
ליאתיתי
30/3/2003 11:11
המון מזל טוב ואושר. ותודה על הסיפור המרגש. (ל"ת)
-
רויטל
30/3/2003 11:18
וואו. גם אני דומעת. את מדהימה וגם אמיתי, ואיך להסביר
-
זהר
30/3/2003 11:28
אוי, באמת מדהים ונורא מרגש,
-
תמי
30/3/2003 11:30
המון מזל טוב!!!
-
סאלוש
30/3/2003 11:47
יקירה אשמח אם תוכלי לכתוב לי למייל
-
אנינה
30/3/2003 12:30
חמותל-איזה סיפור מרגש!
-
יעל.ש
30/3/2003 12:43
סיפור מקסים, כל הכבוד !!! (ל"ת)
-
אורלי של ליאור
30/3/2003 12:46
חמוטל,
-
עדה
30/3/2003 12:53
מזל טוב, אבל למה לסבול כל כך??
-
לא חשוב
30/3/2003 12:54
יקרה
-
טל מ
30/3/2003 13:07
ל"לא חשוב" אני לא יכולה לענות בשם חמוטל אבל יכולה לנסות להסביר את דעתי האישית
-
אורלי של ליאור
30/3/2003 13:40
לאורלי של ליאור
-
לא חשוב
30/3/2003 13:41
חמוטל..את מדהימה!!!
-
בלו
30/3/2003 13:45
המטרה היא לא "לצאת גיבורה" אני שוב אומרת לכל אחת הזכות לבחור מה שמתאים לה (ל"ת)
-
אורלי של ליאור
30/3/2003 13:48
מקסים מקסים מקסים. מזל טוב ואושר (ל"ת)
-
הדססס
30/3/2003 14:05
וואו חמוטל, נהיו לי דמעות בעניים. מזל טוב ושמחה (ל"ת)
-
גליה
30/3/2003 14:12
חמוטל יקרה - את מדהימה! מזלטוב! ול - "לא חשוב"
-
פולינה
30/3/2003 14:31
מזל טוב *בוכה* איזה יופי של סיפור. (ל"ת)
-
ארזית
30/3/2003 14:43
מזל טוב ובקשה
-
עדי
30/3/2003 14:59
מדהים, חזק, המון מזל טוב , אושר ואושר ואושר (ל"ת)
-
טל טול
30/3/2003 16:24
איזה יופי. תודה על השיתוף ומזל טוב לכם. (ל"ת)
-
שרון-ש
30/3/2003 18:15
אני לא עומדת בזה,פשוט יושבת ובוכה,זה מדהים וכל כך פשוט ואמיתי,הלוואי עלי...מזל טוב!!! (ל"ת)
-
גילי אבישי
30/3/2003 18:56
תודה לכולכן על התגובות -זה נעים להרגיש שהשיתוף חשוב... אנינה ועדי -יש לי בעיה במחשב וקושי לחזור אליכן באימייל מכאן, אבל אתן מוזמנות לכתוב אלי למייל- אני אשמח. (ל"ת)
-
חמוטל
30/3/2003 19:17
איזה סיפור נפלא! ובחרתם לו שם מקסים. המון אושר! (ל"ת)
-
מיכל פ
30/3/2003 20:52
ל"לא חשוב"
-
מישהי שמעדיפה לא להזדהות הפעם
30/3/2003 23:23
אלף סליחות לחמוטל על שינוי הנושא! ל"לא חשוב" -
-
סאלוש
31/3/2003 07:56
למישהי שמעדיפה לא להזדהות הפעם
-
לא חשוב
31/3/2003 09:56
לידה נהדרת (אני עובדת על הסיפור שלי, אבל הוא די דומה...), ול"לא חשוב" - יחי ההבדל בין טיפול שיניים ולידה...
-
כרמית_מ
31/3/2003 11:12
ל"לא חשוב"
-
ארזית
31/3/2003 16:08
ל"לא חשוב" - למעשה אני די איתך...
-
סאלוש
31/3/2003 18:26
ל'לא חשוב'
-
אחת שעברה קיסרי וגם לידה רגילה
31/3/2003 18:42
כי בחורות כמוך מפחידות אותי. למה לי להכנס לך לפה? (ל"ת)
-
ושכחתי למה אני לא מזדהה...
31/3/2003 19:04
ל"לא חשוב" - איך אמרה נירית שפירא לא מזמן? את יולדת כמו שאת חיה. אם לא הבנת
-
חני
31/3/2003 19:35
מזל טוב לחמוטל על סיפור נפלא ולידה נפלאה, ומשהו ללא חשוב
-
תותשדה
31/3/2003 23:13
קודם כל לחמוטל - סיפור מרגש ומופלא - המון אושר ואהבה.. ולגבי חווית הלידה..
-
שרי
1/4/2003 07:52
אני יולדת כמו שאני חיה?
-
לא חשוב
1/4/2003 08:51
ל"לא חשוב" - לא הגבורה היא העומדת כאן על הפרק
-
מיכל ל
1/4/2003 09:28
מיכל - בוודאי שאני נותנת את הכבוד לכל בחירה
-
לא חשוב
1/4/2003 10:11
ובכל זאת - כן, גם יש כאן העצמה
-
מיכל ל
1/4/2003 11:23
ל"לא חשוב": אז לא תביני. אז מה יקרה? (ל"ת)
-
ארזית
1/4/2003 11:30
לארזית - לא יקרה כלום, אבל איזו מן תשובה זו?...(קלה, מה שבטוח). ואותי לימדו שהניסוח הנכון הוא "לא הצלחתי להסביר את עצמי", ולא "לא הבנת". (ל"ת)
-
לא חשוב
1/4/2003 12:10
שאלה טובה, אם אין "באמצע"
-
ענת ב
1/4/2003 12:19
ל "לא חשוב" - אנסה לקבל על עצמי את ה"אתגר" ולהסביר
-
עדה
1/4/2003 12:21
לימדו אותך לא נכון. נגלוש לפילוסופיה אבל שיהיה
-
ארזית
1/4/2003 12:38
ארזית, דווקא לימדו אותי נכון (וצדקו)
-
לא חשוב
1/4/2003 12:47
לעדה, הבנתי מה שכתבת
-
לא חשוב
1/4/2003 13:48
לא חשוב - אני מניחה שאת אמא.
-
כרמית_מ
1/4/2003 13:57
ל"לא חשוב", רוצה להתייחס למשפט אחד שלך
-
נונה
1/4/2003 14:53
הי,לא חשוב-דווקא חשוב!
-
גילי אבישי
1/4/2003 16:00
חמוטל יקרה שלי מאוד
-
ליאת
1/4/2003 16:03
ללא חשוב-לידה, כאבים ולמה זה טוב בכלל
-
חני
1/4/2003 16:47
לא חשוב - תוספות
-
כרמית_מ
1/4/2003 23:14
חמוטל יקרה
-
איריס גוב
1/4/2003 23:23
אפידורל כן לא או אולי.
-
ריש
2/4/2003 04:33
גילי - חיבוק חם ממני. ושרי - כתבת כל כך יפה!
-
שרון-ש
2/4/2003 12:13
"לא חשוב"... חבל שתשובותיי נשמעות לך "נפוחות", אני עניתי לך בכנות ובלי יומרות.
-
ארזית
6/4/2003 10:46
סיפור מקסים, שם מקסים עוד יותר
-
אמא 11
8/4/2003 18:04
אמא 11 - וואו! אמיתי כי
-
חמוטל
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש