|
31/3/2003 18:26
|
אחת שעברה קיסרי וגם לידה רגילה
|
מאת:
|
|
ל'לא חשוב'
|
כותרת:
|
הייתי מצפה מבחורה שעושה רושם של אינט' כמוך להבין את ההבדל בין הליך טבעי, דהיינו שהטבע יצר אותו ושולט בו לבין הליך מלאכותי כגון שאיבת ביציות או ניתוח. מצאי נא את ההבדל הקטן. הטיעונים שלך הם אכן קנטרניים שלא לדבר על לא מציאותיים. את מעוותת את המציאות כדי למצוא צידוקים להשתלחות חסרת הטעם שלך ביולדת שעברה חוויה חיובית, ולא משנה אם היא אינה נראית לך. לתהליכים כמו שאיבת ביציות או ניתוח קיסרי יש השלכות מרחיקות לכת על הגוף בעוד שלידה רגילה היא אולי כואבת אבל היא עדיין, רצון הטבע. אנא, חישבי היטב לפני שאת משתלחת ללא צורך ועוטפת את ההשתלחות בהסברים קטנוניים. חבל.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|