פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/3/2003 19:04 חני מאת:
ל"לא חשוב" - איך אמרה נירית שפירא לא מזמן? את יולדת כמו שאת חיה. אם לא הבנת כותרת:
מה מעצים בלידה כמו זו עד עכשיו, צר לי, אך לא נראה לי שגם תביני. אולי כדאי שתקראי כמה סיפורי לידה קודם לכן...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  10:30 ווהו! איזו צמרמורת! אכן סיפור יפהפה, מלא עוצמה! מזל טוב! (ל"ת) - מיכל ל
30/3/2003  10:33 כל הכבוד - קרין
30/3/2003  10:46 מרגש - עדי אמא של יובל
30/3/2003  11:03 יש לי דמעות... - ליאתיתי
30/3/2003  11:11 המון מזל טוב ואושר. ותודה על הסיפור המרגש. (ל"ת) - רויטל
30/3/2003  11:18 וואו. גם אני דומעת. את מדהימה וגם אמיתי, ואיך להסביר - זהר
30/3/2003  11:28 אוי, באמת מדהים ונורא מרגש, - תמי
30/3/2003  11:30 המון מזל טוב!!! - סאלוש
30/3/2003  11:47 יקירה אשמח אם תוכלי לכתוב לי למייל - אנינה
30/3/2003  12:30 חמותל-איזה סיפור מרגש! - יעל.ש
30/3/2003  12:43 סיפור מקסים, כל הכבוד !!! (ל"ת) - אורלי של ליאור
30/3/2003  12:46 חמוטל, - עדה
30/3/2003  12:53 מזל טוב, אבל למה לסבול כל כך?? - לא חשוב
30/3/2003  12:54 יקרה - טל מ
30/3/2003  13:07 ל"לא חשוב" אני לא יכולה לענות בשם חמוטל אבל יכולה לנסות להסביר את דעתי האישית - אורלי של ליאור
30/3/2003  13:40 לאורלי של ליאור - לא חשוב
30/3/2003  13:41 חמוטל..את מדהימה!!! - בלו
30/3/2003  13:45 המטרה היא לא "לצאת גיבורה" אני שוב אומרת לכל אחת הזכות לבחור מה שמתאים לה (ל"ת) - אורלי של ליאור
30/3/2003  13:48 מקסים מקסים מקסים. מזל טוב ואושר (ל"ת) - הדססס
30/3/2003  14:05 וואו חמוטל, נהיו לי דמעות בעניים. מזל טוב ושמחה (ל"ת) - גליה
30/3/2003  14:12 חמוטל יקרה - את מדהימה! מזלטוב! ול - "לא חשוב" - פולינה
30/3/2003  14:31 מזל טוב *בוכה* איזה יופי של סיפור. (ל"ת) - ארזית
30/3/2003  14:43 מזל טוב ובקשה - עדי
30/3/2003  14:59 מדהים, חזק, המון מזל טוב , אושר ואושר ואושר (ל"ת) - טל טול
30/3/2003  16:24 איזה יופי. תודה על השיתוף ומזל טוב לכם. (ל"ת) - שרון-ש
30/3/2003  18:15 אני לא עומדת בזה,פשוט יושבת ובוכה,זה מדהים וכל כך פשוט ואמיתי,הלוואי עלי...מזל טוב!!! (ל"ת) - גילי אבישי
30/3/2003  18:56 תודה לכולכן על התגובות -זה נעים להרגיש שהשיתוף חשוב... אנינה ועדי -יש לי בעיה במחשב וקושי לחזור אליכן באימייל מכאן, אבל אתן מוזמנות לכתוב אלי למייל- אני אשמח. (ל"ת) - חמוטל
30/3/2003  19:17 איזה סיפור נפלא! ובחרתם לו שם מקסים. המון אושר! (ל"ת) - מיכל פ
30/3/2003  20:33 הלוואי והעוצמה הזו שהיתה בלידתו תלווה את אמיתי ואותכם כל חייכם.מזלטוב!!!! (ל"ת) - שרי 2
30/3/2003  20:52 ל"לא חשוב" - מישהי שמעדיפה לא להזדהות הפעם
30/3/2003  23:23 אלף סליחות לחמוטל על שינוי הנושא! ל"לא חשוב" - - סאלוש
31/3/2003  07:56 למישהי שמעדיפה לא להזדהות הפעם - לא חשוב
31/3/2003  09:56 לידה נהדרת (אני עובדת על הסיפור שלי, אבל הוא די דומה...), ול"לא חשוב" - יחי ההבדל בין טיפול שיניים ולידה... - כרמית_מ
31/3/2003  11:12 ל"לא חשוב" - ארזית
31/3/2003  16:08 ל"לא חשוב" - למעשה אני די איתך... - סאלוש
31/3/2003  18:26 ל'לא חשוב' - אחת שעברה קיסרי וגם לידה רגילה
31/3/2003  18:42 כי בחורות כמוך מפחידות אותי. למה לי להכנס לך לפה? (ל"ת) - ושכחתי למה אני לא מזדהה...
31/3/2003  19:35 מזל טוב לחמוטל על סיפור נפלא ולידה נפלאה, ומשהו ללא חשוב - תותשדה
31/3/2003  23:13 קודם כל לחמוטל - סיפור מרגש ומופלא - המון אושר ואהבה.. ולגבי חווית הלידה.. - שרי
1/4/2003  07:52 אני יולדת כמו שאני חיה? - לא חשוב
1/4/2003  08:51 ל"לא חשוב" - לא הגבורה היא העומדת כאן על הפרק - מיכל ל
1/4/2003  09:28 מיכל - בוודאי שאני נותנת את הכבוד לכל בחירה - לא חשוב
1/4/2003  10:11 ובכל זאת - כן, גם יש כאן העצמה - מיכל ל
1/4/2003  11:23 ל"לא חשוב": אז לא תביני. אז מה יקרה? (ל"ת) - ארזית
1/4/2003  11:30 לארזית - לא יקרה כלום, אבל איזו מן תשובה זו?...(קלה, מה שבטוח). ואותי לימדו שהניסוח הנכון הוא "לא הצלחתי להסביר את עצמי", ולא "לא הבנת". (ל"ת) - לא חשוב
1/4/2003  12:10 שאלה טובה, אם אין "באמצע" - ענת ב
1/4/2003  12:19 ל "לא חשוב" - אנסה לקבל על עצמי את ה"אתגר" ולהסביר - עדה
1/4/2003  12:21 לימדו אותך לא נכון. נגלוש לפילוסופיה אבל שיהיה - ארזית
1/4/2003  12:38 ארזית, דווקא לימדו אותי נכון (וצדקו) - לא חשוב
1/4/2003  12:47 לעדה, הבנתי מה שכתבת - לא חשוב
1/4/2003  13:48 לא חשוב - אני מניחה שאת אמא. - כרמית_מ
1/4/2003  13:57 ל"לא חשוב", רוצה להתייחס למשפט אחד שלך - נונה
1/4/2003  14:53 הי,לא חשוב-דווקא חשוב! - גילי אבישי
1/4/2003  16:00 חמוטל יקרה שלי מאוד - ליאת
1/4/2003  16:03 ללא חשוב-לידה, כאבים ולמה זה טוב בכלל - חני
1/4/2003  16:47 לא חשוב - תוספות - כרמית_מ
1/4/2003  23:14 חמוטל יקרה - איריס גוב
1/4/2003  23:23 אפידורל כן לא או אולי. - ריש
2/4/2003  04:33 גילי - חיבוק חם ממני. ושרי - כתבת כל כך יפה! - שרון-ש
2/4/2003  12:13 "לא חשוב"... חבל שתשובותיי נשמעות לך "נפוחות", אני עניתי לך בכנות ובלי יומרות. - ארזית
6/4/2003  10:46 סיפור מקסים, שם מקסים עוד יותר - אמא 11
8/4/2003  18:04 אמא 11 - וואו! אמיתי כי - חמוטל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש