קראתי, השכלתי ובעיקר קיבלתי עידוד לפנות שוב לעזרה מקצועית ולא לחכות שזה יקרה מעצמו.לאחר קריאת הלינקים ששלחה לירון (תודה רבה, לירון) אני סבורה שנוקשות באזור השכמות (נוקשות שהאורטופד המומחה ביטל כלאחר יד)היא זו שמעכבת את ההתהפכות.ולשאלתך לירון - כן, בתי נולדה בניתוח קיסרי עקב מצג עכוז.אז שוב תודה ואם יהיה משהו מענין - אעדכן.
|
תוכן התגובה:
|