|
31/3/2003 10:16
|
נטלי
|
מאת:
|
|
כן, לפעמים מקבלים מחזור עם פמולן.
|
כותרת:
|
כשהנקתי את נופר, הבכורה שלי, קיבלתי מחזור לראשונה כשהיא היתה בת שנה (ועדיין הנקתי פעמיים ביום ונטלתי פמולן באופן סדיר). הרופא שלי אמר שאין שום בעייה עם זה, ושזה לא מצביע על כך שיעילות בפמולן נפגמה, ושעליי להמשיך וליטול פמולן עד שאחליט להפסיק להניק.
נטלי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|