|
30/3/2003 19:41
|
tul
|
מאת:
|
|
גם להחליט למול דורש אומץ
|
כותרת:
|
אחרי הכל מדובר בלחתוך תינוק קטן ומושלם. אני נוטה להתנגד לברית, בשל התנגדותו של בן זוגי נראה כי אם יהיה בן בעתיד דווקא כן נמול אותו. בזמנו כשזה הטריד אותי, שאלתי הרבה גברים איך זה לדעתם לגדול כאן עם בולבול שונה משל כל שאר הילדים-התשובות היו מאוד מגוונות-לחלקם זה נראה כמו עונש ואחרים לא ממש התרגשו מהרעיון. מה עם מילה בביח עם הרדמה? האם זה קצת יותר נוח לך? מציעה לך להציץ באתר של "מילה טובה" milatova.co.il/ אני מקווה שיהיה לך נוח עם עצמך עם כל החלטה שתקבלי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|