פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/3/2003 19:41 tul מאת:
גם להחליט למול דורש אומץ כותרת:
אחרי הכל מדובר בלחתוך תינוק קטן ומושלם. אני נוטה להתנגד לברית, בשל התנגדותו של בן זוגי נראה כי אם יהיה בן בעתיד דווקא כן נמול אותו. בזמנו כשזה הטריד אותי, שאלתי הרבה גברים איך זה לדעתם לגדול כאן עם בולבול שונה משל כל שאר הילדים-התשובות היו מאוד מגוונות-לחלקם זה נראה כמו עונש ואחרים לא ממש התרגשו מהרעיון.
מה עם מילה בביח עם הרדמה? האם זה קצת יותר נוח לך?
מציעה לך להציץ באתר של "מילה טובה" milatova.co.il/
אני מקווה שיהיה לך נוח עם עצמך עם כל החלטה שתקבלי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  18:26 יש פורום בתפוז "בעד ונגד" ברית מילה, מציעה לך להציץ שם (ל"ת) - ורדה
30/3/2003  18:32 לילד לא נימול יש אמא אמיצה?! תחשבי קצת על הפרדוקס שטמון בשאלה שלך (ל"ת) - תות
30/3/2003  18:46 שוז, מצטרפת לגמרי לתות... - נירה
30/3/2003  21:08 האומץ נדרש להתנגד למילה ולא למול - ארזית
30/3/2003  21:16 ארזית יקרה מאוד... - נירה
30/3/2003  21:49 והנה הקישור לפורום ברית מילה בעד ונגד - בתפוז - אורית
31/3/2003  10:58 נירה, לא בטוחה שהבנתי אותך נכון, אבל נדמה לי שאנחנו על אותו הגל - ארזית
31/3/2003  11:41 לא אמיצה... - שירלי של השלושה
31/3/2003  14:12 גם אנחנו לא מלנו את תינוקי שלנו. - אלי
31/3/2003  14:49 ארזית, - נירה
31/3/2003  15:01 אגב, למרות שבעבר הטלתי את אחריות ההחלטה על בעלי - נירה
31/3/2003  16:48 ארזית יקרה- - אמאמה
31/3/2003  18:32 אם בעלי היה מוכן בוודאי שלא - שרונה
1/4/2003  02:04 ארזית יקרה... - שרי
1/4/2003  11:12 מוקדם מידי. מודחק מידי. עמוק מידי. תודה. (ל"ת) - ארזית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש