|
30/3/2003 21:08
|
ארזית
|
מאת:
|
|
האומץ נדרש להתנגד למילה ולא למול
|
כותרת:
|
במדינה שבה החברה מקבלת את ברית המילה כמובן מאליו (ולמי שנתמזל מזלה אדווח, כי מרבית החברה הישראלית עדיין רואה בברית מילה טקס מובן מאליו שאין עליו ויכוח ולא עוררין), קשה עד בלתי אפשרי להודיע למשפחה שהחלטת לא למול את הבן. יש לכך השלכות אינסופיות והרסניות (פוטנציאלית) על היחסים במשפחה, ולא כל יולדת טריה ממהרת לקחת על עצמה את ההשלכות האלה, לא כל שכן אלה שנשואות לבני זוג שלא רואים מה הביג דיל בחיתוך קטן (ורובנו נשואות לכאלה!) לא פחות קשה לחיות עם הידיעה שמלת את בנך אך ורק בגלל לחץ חברתי ובניגוד למה שי ד ע ת שטוב לו. נסיוני היה מר ונמהר כל כך, שאני מעדיפה לא להוסיף עוד. מצד שני- לא יכלתי לשתוק לנוכח קביעות חד צדדיות לפיהן מילה דורשת יותר אומץ מאי - מילה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|