פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/3/2003 21:08 ארזית מאת:
האומץ נדרש להתנגד למילה ולא למול כותרת:
במדינה שבה החברה מקבלת את ברית המילה כמובן מאליו (ולמי שנתמזל מזלה אדווח, כי מרבית החברה הישראלית עדיין רואה בברית מילה טקס מובן מאליו שאין עליו ויכוח ולא עוררין), קשה עד בלתי אפשרי להודיע למשפחה שהחלטת לא למול את הבן. יש לכך השלכות אינסופיות והרסניות (פוטנציאלית) על היחסים במשפחה, ולא כל יולדת טריה ממהרת לקחת על עצמה את ההשלכות האלה, לא כל שכן אלה שנשואות לבני זוג שלא רואים מה הביג דיל בחיתוך קטן (ורובנו נשואות לכאלה!) לא פחות קשה לחיות עם הידיעה שמלת את בנך אך ורק בגלל לחץ חברתי ובניגוד למה שי ד ע ת שטוב לו.
נסיוני היה מר ונמהר כל כך, שאני מעדיפה לא להוסיף עוד. מצד שני- לא יכלתי לשתוק לנוכח קביעות חד צדדיות לפיהן מילה דורשת יותר אומץ מאי - מילה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  18:26 יש פורום בתפוז "בעד ונגד" ברית מילה, מציעה לך להציץ שם (ל"ת) - ורדה
30/3/2003  18:32 לילד לא נימול יש אמא אמיצה?! תחשבי קצת על הפרדוקס שטמון בשאלה שלך (ל"ת) - תות
30/3/2003  18:46 שוז, מצטרפת לגמרי לתות... - נירה
30/3/2003  19:41 גם להחליט למול דורש אומץ - tul
30/3/2003  21:16 ארזית יקרה מאוד... - נירה
30/3/2003  21:49 והנה הקישור לפורום ברית מילה בעד ונגד - בתפוז - אורית
31/3/2003  10:58 נירה, לא בטוחה שהבנתי אותך נכון, אבל נדמה לי שאנחנו על אותו הגל - ארזית
31/3/2003  11:41 לא אמיצה... - שירלי של השלושה
31/3/2003  14:12 גם אנחנו לא מלנו את תינוקי שלנו. - אלי
31/3/2003  14:49 ארזית, - נירה
31/3/2003  15:01 אגב, למרות שבעבר הטלתי את אחריות ההחלטה על בעלי - נירה
31/3/2003  16:48 ארזית יקרה- - אמאמה
31/3/2003  18:32 אם בעלי היה מוכן בוודאי שלא - שרונה
1/4/2003  02:04 ארזית יקרה... - שרי
1/4/2003  11:12 מוקדם מידי. מודחק מידי. עמוק מידי. תודה. (ל"ת) - ארזית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש