פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/3/2003 11:41 שירלי של השלושה מאת:
לא אמיצה... כותרת:
אני שירלי, אמא לשלושה בנים: תומר בן שנתיים וחודש ועמית וגיא תאומים בני חודשיים. שלושת בני אינם נימולים. עבורי ועבור בעלי ההחלטה היתה יחסית קלה וברורה.
אם תרצי לשוחח את מוזמנת לכתוב לי במייל.
חוץ מזה, מצטרפת להמלצה על פורום ברית מילה בתפוז בו גם אני משתתפת:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=202

בהצלחה
שירלי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  18:26 יש פורום בתפוז "בעד ונגד" ברית מילה, מציעה לך להציץ שם (ל"ת) - ורדה
30/3/2003  18:32 לילד לא נימול יש אמא אמיצה?! תחשבי קצת על הפרדוקס שטמון בשאלה שלך (ל"ת) - תות
30/3/2003  18:46 שוז, מצטרפת לגמרי לתות... - נירה
30/3/2003  19:41 גם להחליט למול דורש אומץ - tul
30/3/2003  21:08 האומץ נדרש להתנגד למילה ולא למול - ארזית
30/3/2003  21:16 ארזית יקרה מאוד... - נירה
30/3/2003  21:49 והנה הקישור לפורום ברית מילה בעד ונגד - בתפוז - אורית
31/3/2003  10:58 נירה, לא בטוחה שהבנתי אותך נכון, אבל נדמה לי שאנחנו על אותו הגל - ארזית
31/3/2003  14:12 גם אנחנו לא מלנו את תינוקי שלנו. - אלי
31/3/2003  14:49 ארזית, - נירה
31/3/2003  15:01 אגב, למרות שבעבר הטלתי את אחריות ההחלטה על בעלי - נירה
31/3/2003  16:48 ארזית יקרה- - אמאמה
31/3/2003  18:32 אם בעלי היה מוכן בוודאי שלא - שרונה
1/4/2003  02:04 ארזית יקרה... - שרי
1/4/2003  11:12 מוקדם מידי. מודחק מידי. עמוק מידי. תודה. (ל"ת) - ארזית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש