|
31/3/2003 11:41
|
שירלי של השלושה
|
מאת:
|
|
לא אמיצה...
|
כותרת:
|
אני שירלי, אמא לשלושה בנים: תומר בן שנתיים וחודש ועמית וגיא תאומים בני חודשיים. שלושת בני אינם נימולים. עבורי ועבור בעלי ההחלטה היתה יחסית קלה וברורה. אם תרצי לשוחח את מוזמנת לכתוב לי במייל. חוץ מזה, מצטרפת להמלצה על פורום ברית מילה בתפוז בו גם אני משתתפת: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=202
בהצלחה שירלי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|