פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/3/2003 14:12 אלי מאת:
גם אנחנו לא מלנו את תינוקי שלנו. כותרת:
גם אנחנו לא מלנו את תינוקי שלנו. אני לא הייתי מסוגלת, ובן זוגי לא רצה שזה יהיה בגללו. חשבנו על זה המון, וכל יום שעובר אנחנו יותר שלמים (יש פה דו-משמעות) עם ההחלטה, ובכלל לא מבינים מה עשינו מזה כזה ביג דיל.
עצתי לך- מה שאת לא מחליטה, תהיי שלמה עם זה. ואם כן- תהיי איתו, ואל תברחי החוצה.
שיהיה במזל.

יש גם קבוצה די גדולה שעורכת מפגשים של הורים שלא מלו- את יכולה למצוא באתר של "באופן טבעי".

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  18:26 יש פורום בתפוז "בעד ונגד" ברית מילה, מציעה לך להציץ שם (ל"ת) - ורדה
30/3/2003  18:32 לילד לא נימול יש אמא אמיצה?! תחשבי קצת על הפרדוקס שטמון בשאלה שלך (ל"ת) - תות
30/3/2003  18:46 שוז, מצטרפת לגמרי לתות... - נירה
30/3/2003  19:41 גם להחליט למול דורש אומץ - tul
30/3/2003  21:08 האומץ נדרש להתנגד למילה ולא למול - ארזית
30/3/2003  21:16 ארזית יקרה מאוד... - נירה
30/3/2003  21:49 והנה הקישור לפורום ברית מילה בעד ונגד - בתפוז - אורית
31/3/2003  10:58 נירה, לא בטוחה שהבנתי אותך נכון, אבל נדמה לי שאנחנו על אותו הגל - ארזית
31/3/2003  11:41 לא אמיצה... - שירלי של השלושה
31/3/2003  14:49 ארזית, - נירה
31/3/2003  15:01 אגב, למרות שבעבר הטלתי את אחריות ההחלטה על בעלי - נירה
31/3/2003  16:48 ארזית יקרה- - אמאמה
31/3/2003  18:32 אם בעלי היה מוכן בוודאי שלא - שרונה
1/4/2003  02:04 ארזית יקרה... - שרי
1/4/2003  11:12 מוקדם מידי. מודחק מידי. עמוק מידי. תודה. (ל"ת) - ארזית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש