גם אנחנו לא מלנו את תינוקי שלנו. אני לא הייתי מסוגלת, ובן זוגי לא רצה שזה יהיה בגללו. חשבנו על זה המון, וכל יום שעובר אנחנו יותר שלמים (יש פה דו-משמעות) עם ההחלטה, ובכלל לא מבינים מה עשינו מזה כזה ביג דיל. עצתי לך- מה שאת לא מחליטה, תהיי שלמה עם זה. ואם כן- תהיי איתו, ואל תברחי החוצה. שיהיה במזל.
יש גם קבוצה די גדולה שעורכת מפגשים של הורים שלא מלו- את יכולה למצוא באתר של "באופן טבעי".
|
תוכן התגובה:
|