|
31/3/2003 15:01
|
נירה
|
מאת:
|
|
אגב, למרות שבעבר הטלתי את אחריות ההחלטה על בעלי
|
כותרת:
|
וחשבתי שמיכיוון שהוא גבר ראוי שהוא זה שיחליט בעד או נגד, היום אני מרגישה שגם אם הוא יחליט לשנות את דעתו (אין סיכוי...) אני אעמוד כמו לביאה גם מול האדם היקר לי מכל ולא אתן לו לגעת בבני. אבל אולי זו לא חכמה להגיד את זה היום. לא יודעת.
נירה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|