|
31/3/2003 16:48
|
אמאמה
|
מאת:
|
|
ארזית יקרה-
|
כותרת:
|
גם אני במצב כמו שלך- המצפון תוקף חזק את אותו מעשה עדרי וחסר כל הגיון שנתתי לבצע בבני. בעלי לעומת זאת ראה בזה טקס שברור לו שנעשה- לא התנגדתי אולם המצפון- אוי המצפון- לא נתן מנוח. אני כמוך בדעה שזו כניעה למוסכמה אידיוטית והסבים של תינוקי לא היו פוצים פה או מרימים גבה אלא דווקא מבינים. כמה חבל שאת הנעשה אין להשיב... ויחד ע זאת אנו מעניקות להם המון ואוהבות ללא גבולות. מרגישה בדיוק כמוך שלך אמאמה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|