פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/3/2003 16:48 אמאמה מאת:
ארזית יקרה- כותרת:
גם אני במצב כמו שלך- המצפון תוקף חזק את אותו מעשה עדרי וחסר כל הגיון שנתתי לבצע בבני.
בעלי לעומת זאת ראה בזה טקס שברור לו שנעשה- לא התנגדתי אולם המצפון- אוי המצפון- לא נתן מנוח.
אני כמוך בדעה שזו כניעה למוסכמה אידיוטית והסבים של תינוקי לא היו פוצים פה או מרימים גבה אלא דווקא מבינים.
כמה חבל שאת הנעשה אין להשיב...
ויחד ע זאת אנו מעניקות להם המון ואוהבות ללא גבולות.
מרגישה בדיוק כמוך
שלך
אמאמה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  18:26 יש פורום בתפוז "בעד ונגד" ברית מילה, מציעה לך להציץ שם (ל"ת) - ורדה
30/3/2003  18:32 לילד לא נימול יש אמא אמיצה?! תחשבי קצת על הפרדוקס שטמון בשאלה שלך (ל"ת) - תות
30/3/2003  18:46 שוז, מצטרפת לגמרי לתות... - נירה
30/3/2003  19:41 גם להחליט למול דורש אומץ - tul
30/3/2003  21:08 האומץ נדרש להתנגד למילה ולא למול - ארזית
30/3/2003  21:16 ארזית יקרה מאוד... - נירה
30/3/2003  21:49 והנה הקישור לפורום ברית מילה בעד ונגד - בתפוז - אורית
31/3/2003  10:58 נירה, לא בטוחה שהבנתי אותך נכון, אבל נדמה לי שאנחנו על אותו הגל - ארזית
31/3/2003  11:41 לא אמיצה... - שירלי של השלושה
31/3/2003  14:12 גם אנחנו לא מלנו את תינוקי שלנו. - אלי
31/3/2003  14:49 ארזית, - נירה
31/3/2003  15:01 אגב, למרות שבעבר הטלתי את אחריות ההחלטה על בעלי - נירה
31/3/2003  18:32 אם בעלי היה מוכן בוודאי שלא - שרונה
1/4/2003  02:04 ארזית יקרה... - שרי
1/4/2003  11:12 מוקדם מידי. מודחק מידי. עמוק מידי. תודה. (ל"ת) - ארזית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש