|
31/3/2003 18:32
|
שרונה
|
מאת:
|
|
אם בעלי היה מוכן בוודאי שלא
|
כותרת:
|
הייתי עושה ברית מילה לבני.בשביל כל העסק.למה זה טוב? עשיתי כי נכנעתי לכל מיני לחצים של החברה.מה הוא לא יהודי? אחר כך הוא יכעס עלייך.ואז אם מסתכלים על זה , זה פשוט מיותר.מגעיל ודוחה לחתוך איבר קטן כזה.בשביל מה ? בגלל משהו שהיה לפני אלפי שנים.מין טקס אכזרי שכזה? זה מגוחך.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|