פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/4/2003 02:04 שרי מאת:
ארזית יקרה... כותרת:
נכון שלא נאלצתי עד היום להתמדד עם השאלה (שלוש בנות תודה לאל..) אבל אני מניחה שמתי שהוא זה יגיע ( ואני מקווה שרק במספר חמש אבל זה כבר סיפור אחר..) אבל דבר אחד כללי אני רוצה להעיר - אני מבינה את התחושות שלך לגבי הברית של רצית לעשות. אבל תסלחי לעצמך בבקשה.... להתחרט כן, להכות על חטא כן, ואפילו יום אחד להתנצל בפני ארז.. אבל מה התועלת בלא לסלוח לעצמך? זו טראומה שחווית, וצריכה לקבל יחס שכזה - אז תעשי איתה את סגירת הקצוות, תתמודדי איתה ותסלחי לעצמך...כי להמשיך לחיות עם איזו אשמה נוראה על הכתפיים זה בטח שלא מועיל לא לך, לא לעדי ולא לארז וגם לא לעובר שבבטן..(בן?בת?) דובר פה קודם על היות ההריון חלון שמאפשר לנו הצצה למעמקי נפשנו - הציצי לתוכה, השלימי עם מה ש"עשית" וסלחי לעצמך...

שולחת לך "אור גדול כחול שעוטף אותך ברחמים.."




תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  18:26 יש פורום בתפוז "בעד ונגד" ברית מילה, מציעה לך להציץ שם (ל"ת) - ורדה
30/3/2003  18:32 לילד לא נימול יש אמא אמיצה?! תחשבי קצת על הפרדוקס שטמון בשאלה שלך (ל"ת) - תות
30/3/2003  18:46 שוז, מצטרפת לגמרי לתות... - נירה
30/3/2003  19:41 גם להחליט למול דורש אומץ - tul
30/3/2003  21:08 האומץ נדרש להתנגד למילה ולא למול - ארזית
30/3/2003  21:16 ארזית יקרה מאוד... - נירה
30/3/2003  21:49 והנה הקישור לפורום ברית מילה בעד ונגד - בתפוז - אורית
31/3/2003  10:58 נירה, לא בטוחה שהבנתי אותך נכון, אבל נדמה לי שאנחנו על אותו הגל - ארזית
31/3/2003  11:41 לא אמיצה... - שירלי של השלושה
31/3/2003  14:12 גם אנחנו לא מלנו את תינוקי שלנו. - אלי
31/3/2003  14:49 ארזית, - נירה
31/3/2003  15:01 אגב, למרות שבעבר הטלתי את אחריות ההחלטה על בעלי - נירה
31/3/2003  16:48 ארזית יקרה- - אמאמה
31/3/2003  18:32 אם בעלי היה מוכן בוודאי שלא - שרונה
1/4/2003  11:12 מוקדם מידי. מודחק מידי. עמוק מידי. תודה. (ל"ת) - ארזית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש